וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני כותב על צילום איבר מינו: "נושא צער עמוק"

וואלה! סלבס

12.11.2013 / 12:06

אחרי התמונה האישית שפרסם ברשת, שעוררה סערה ציבורית - השף המפורסם שלח מכתב התנצלות לעובדיו, שבו הסביר את מה שעמד מאחורי הצילום. וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת

רק לפני כשבוע כלי התקשורת והביצה המקומית געשו, זאת לאחר שהסלבריטי-שף, אייל שני, פרסם ברשת תמונה שלו משתין, כשהוא בתוך תא שירותים בפריז. הבעיה: שני צילם בין השאר, גם את איבר מינו.

כעת, כשבוע לאחר המקרה השערורייתי, שני החליט לפרסם מכתב התנצלות סודי - לכל העובדים במסעדות בחברה שבה הוא פועל, רק כדי להרגיע את הרוחות שסערו סביב המקרה. כמובן שהמכתב הגיע לידיה של וואלה! סלבס, שמדי פעם משלימה הכנסה באמצעות שעות נוספות במטבח של שני. בעזרת השיניים, כמובן.

"זוגות זוגות יקרים שלי, בוודאי הרגשתם את רעד הכנף שאחזה בארץ בעקבות תמונת האסלה שפירסמתי באינסטגרם", כתב שני בווידוי המרגש, "כחברי ליצירה המופלאה כל כך שאנחנו יוצרים יחד, כבני שממשיכים בצורה מרהיבה את גרעין השפה שנתתי בידכם - ומפזרים אותה על פני העולם ויוצרים אושר אמיתי בליבם של אלפי אנשים, אני מרגיש חובה מוסרית וחוב של כבוד לספר לכם את אשר היה: תמונת האסלה צולמה בביסטרו בפריז, מראה האסלה שבה את ליבי, בקו אחד היא תיארה בעיני את כל יופיו של הגוף הנשי, כמו רישומיו האחרונים של פיקאסו שבהם תאר בקוו אחד את כל קיסמו של גופינו".

אייל שני.
מתנצל בכנות. אייל שני

"את הזין המדובר לא כל כך ראיתי"

לאחר שהשווה את תמונתו לציורים של פיקאסו, המשיך השף, שהושמץ בשל פרסום התמונה, להבהיר את מעשיו. "לפני שהעליתי אותה, שאלתי את עצמי, האם זה ראוי להעלות תמונה כזאת, אסלה שמשתינים לתוכה, ליבי רעד במעט, זה היה נראה לי גבולי במעט. אבל אני שמקדש כל חיי את היופי ואת מושלמות היצירה, לא יכולתי לעמוד ביופיה וברצון לשתף אותכם בהתפעמות שעברתי, והרצון גבר על החשש, כי זו דרכם של יוצרים, זו דרכם של אנשים שרוצים להעניק אור ולשתף וזו דרכם של אנשים שהשירות לזולת נידמה להם כזכות הגדולה שניתנה להם בחייהם", כתב.

"פוליטיקאי לא היה מעלה אותה, אבל אני לא פוליטי, אני עבדו של הניצוץ האלוהי שמשתקף ביוצרים גאוניים, ויוצר האסלה הזאת יצר בי התפעמות לב לא פחות מהרגע שעמדתי בו לפני יומיים מול המונה ליזה, במוזיאון הלובר".

"את התמונה הזאת ערכתי במשך כשבע דקות, הקווים שבה לא הצליחו להתדייק לי בתוך הפריים. כל כולי הייתי בה, את הזין המדובר כל כך לא ראיתי. שילחתי את התמונה אל גורלה הווירטואלי והמשכתי לטייל בין חנויות האוכל שבפריז".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים או לא רואים? התמונה המדוברת של שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הכל נעשה בתום לב"

ואז, סוף סוף הגיע ההסבר. "כשעה לאחר מכן הגעתי לחדרי, שררה בו אפלוליות של סתיו פריזאי, פתחתי את האינסטגרם כדי לקרוא את התגובות, הן היו נזעמות, זה לא הפתיע אותי, הצביעות, ההתחסדות. אבל תגובה אחת החרידה אותי, היא הייתה לאקונית : היי, רואים לך את הכיפה. הבטתי שוב בתמונה, לא ראיתי, צילמתי אותה מן המסך והגדלתי פי חמש, עיני חשכו, היה שם קוו מיתאר בהיר שאם משלימים אותו בדימיון אפשר לחשוב שיש שם זין, ושוב, הכל בהגדלה של פי חמש ובהבהרה של שני צמצמים", הסביר השף.

עוד המשיך, "הסרתי מיד את התמונה מהאלבום וכתבתי מיד מכתב התנצלות שהתכוונתי להעלות לאינסטגרם. גורמים בתעשיית הטלוויזיה ביקשו ממני שלא להעלות את ההתנצלות לאוויר מחשש שהמכתב רק ילבה את האש".

"כך קרה חברי, כל הארץ גועשת על תמונה שלא היה בה זין, לפחות לא כזה שגלוי לעיין בלתי מזויינת. אני חושב שאולי חלקכם עברתם בימים האלה תחושות של אי נוחות ואי נעימות מן השערוריה הזאת, אולי חלקכם נעצבתם מכך, אולי עברה בכם המחשבה שהתחרפנתי. אבל לא חברי. לא התחרפנתי. מעולם לא הייתי מעלה על דעתי לפרסם תמונה של נתחי האינטימיים, אלא אם זאת היתה המנה הקלאסית שלנו. זו תאונה שעלולה לקרות כשמתקרבים לאיזורים מסוכנים, ואני נושא צער עמוק על כך שאולי והעצבתי וצערתי אותכם. הכל נעשה בתום לב. רציתי שתדעו". עכשיו כולם יודעים. סולחים לו?


וואלה! סלבס צילמה פעם את הוואגינה שלה ומיד שלחה מכתב התנצלות. למי? למי לא!


בתפקיד נער הליווי הסקסי: עוז זהבי

דרמה! למה ג’סטין ביבר נזקק לעירוי בדחיפות?

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully