וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרפיטי בביתה של לבנה 'זוהרים': "לסביות לא מנצחות"

וואלה! סלבס

25.8.2013 / 9:47

רגע לפני גמר הריאליטי, אלמונים ריססו כתובות על קיר ביתה של אחת המועמדות לניצחון בעונה ואף ניסו לשרוף פח במקום. "הבית יכול היה להישרף", המשפחה מספרת. וואלה! סלבס אש

לילה לא נעים עבר על בני משפחתה של לבנה 'זוהרים' גוגמן, אחת המועמדות לניצחון בעונה הנוכחית של "האח הגדול". לפנות בוקר, גילו כמה מבני הבית כי כתובות נאצה רוססו על קירות המבנה בו חיה משפחת גוגמן, לצד פח שהובער במקום. "באמצע הלילה ראינו עשן מתמר מהפח, ליד כתובות כמו 'לסביות לא מנצחות'. חשבנו שאנחנו לא רואים טוב, שאנחנו לא רואים את זה באור נכון", סיפרה נציגת המשפחה לוואלה! סלבס, "הבית יכול היה ממש להישרף".

מי המנצח שלכם ב"האח גדול"? הצביעו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרפיטי בבית משפחת גוגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מזל שהגענו, אחרת הבית היה נשרף לחלוטין. פשוט ישבנו ובכינו שם, זה ממש כואב לנו", מעידים במשפחת גוגמן. למרות שבני משפחתה של לבנה 'זוהרים' לא זרים לשערוריות - בעיקר כאלה שנכפו על לבנה במהלך הסכסוך עם רוני מיילי, שנזרק מהתכנית אחרי התבטאות הומופובית שלו - השחתת הרכוש עם כיתובים כמו "הקב"ה שונא לסביות", פגעה בהם מאוד.

"זה עשה לא טוב להורים של לבנה. היא יצאה מהארון וכולנו פה מקבלים אותה, כך שהם, כמו כל המשפחה, מזועזעים מגילוי ההומופוביה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכיתוב ההומופובי, "לסביות לא מנצחות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות הכל המשפחה מספרת על התמיכה הרבה שלה הם זוכים. "אנחנו מקבלים אהבה, זה נותן לנו את הכוח להמשיך הלאה", מסבירים בני הבית. "אנו גאים בלבנה ומאמינים שתחזור כזוכה של 'האח הגדול'. מחוץ לבית אנחנו נספר לה כל מה שקרה בזמן שהשתתפה בתכנית, נשתף את לבנה לטוב ולרע".


וואלה! סלבס לא סובלת שמגדפים אותה. כלומר, אלא אם זה קורה בחדר הכושר - כשהיא בתפקיד שק האיגרוף.


דרמה: רן דנקר נתקע בחו”ל

”לבנה 'זוהרים' הצילה את החיים שלי”

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
קורבן להומופוביה? לבנה 'זוהרים' גוגמן/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully