וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה: מתמודד "האח הגדול" הצטלם עם פלסטינים כפותים

וואלה! סלבס

7.7.2013 / 13:25

איתי וולך נכנס לפני פחות משבוע כמתמודד מסקרן לבית הריאליטי הפופולרי. היום, צצו תמונות שלו כחייל כשהוא צוחק לצד שני עצורים. אמו: "פעם זה היה מקובל". וואלה! סלבס שוק

חשבתם שאחרי סילוקו של גילי מיילי מבית "האח הגדול", נגמרו גם השערוריות שליוו את העונה החמישית של הריאליטי? מתברר שגם הדיירים החדשים, אלה שרק לפני שבוע זכו לכמה פריימים ראשונים על המסך - מסתירים עבר בעייתי. איתי וולך, שזכור כמתמודד החדש והמסקרן גם בשל העובדה שהוא מגמגם, גרם הבוקר (א') לסערה ברשת כשתמונות שלו מצולם במדי צה"ל, כשלצדו עצורים פלסטינים כפותים, פורסמו בפורטל עומרי חיון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשורים. איתי וולך והתמונה המדוברת/מערכת וואלה!, צילום מסך

וולך בן ה-26, שכיום מתפקד בעיקר כסטודנט לכלכלה ומדעי המחשב, שימש במהלך שירותו הצבאי כלוחם בצנחנים. באותה תקופה, לפני כחמש שנים פחות או יותר, מצא זמן לעשות כמו שעשתה בזמנו החיילת עדן אברג'יל - והצטלם עם עצורים פלסטינים שעיניהם כוסו והם קשורים בידיהם. הוא, למרבה המבוכה, חייך מאוזן לאוזן מול המצלמה, העצורים קצת פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך הוא נראה בבית. וולך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחה עם וואלה! סלבס, אמו של וולך, אורית, הסבירה כי אין לה מה להוסיף על התמונה הלא ממש נעימה. "קראתי קצת תגובות של אנשים ברשת על הסיפור הזה", אמרה, "איתי קיבל פידבקים חיוביים, אז אין לי מה להגיד. להצטלם ככה כנראה היה משהו נפוץ ומקובל בתקופה ההיא לפני חמש, שש שנים".

מקופרמן הפקות, המפיקה את הריאליטי, נמסר כי "בימים האחרונים איתי נמצא בהכנות לקראת כניסתו לבית. בשיחת בירור שערכנו עימו איתי התנצל על מעשיו, הביע חרטה עמוקה ואמר כי הוא מתבייש בטעות ילדותית זו. התמונה צולמה במהלך מעצר מבוקשים באזור חברון, במהלך שירותו הצבאי כלוחם בצנחנים. איתי הוסיף כי מדובר במקרה חד פעמי שלא חזר על עצמו במשך שירותו כלוחם".


וואלה! סלבס לא מצלמת ומשתפת, גם ככה אף אחד לא רוצה לראות.


סורפרייז! ליהיא גרינר מסתירה בטן הריונית

לוהטים יחד: קרן פלס ונועם טור נהנים בהופעה

שלילי או חיובי? דברו על התמונה של איתי וולך בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים חיים בצבא? איתי וולך לפני כחמש שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully