וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו חושפת: "עברתי הפלה"

שירות וואלה! סלבס

17.3.2013 / 12:53

בפעם הראשונה, השחקנית הווליוודית מדברת בפתיחות על הפלה לא רצונית שעברה לפני זמן מה - כשרצתה להביא ילד שלישי לעולם. וואלה! סלבס שמה את הקלפים על השולחן

בדרך כלל היא משרה אווירה קומית על סביבתה, אך בפעם הראשונה מזה זמן רב, החליטה גווינת' פאלטרו לחשוף כמה פרטים אפלים על חייה: לפני זמן מה, כשתכננה להביא את ילדה השלישי לעולם, עברה השחקנית הפלה. בעלה, הזמר כריס מרטין, הוא בין הבודדים שידעו על המקרה המצער, שכן כעת הוא מתגלה לראשונה. בנוסף, במהלך האירוע המצער, היא כמעט קיפחה את חייה.

גווינית' פאלטרו. GettyImages
מתגברת. גווינת' פאלטרו/GettyImages

בראיון גלוי לב למגזין אמריקני, סיפרה פאלטרו על החוויה המסעירה שעברה ושמרה בסתר במשך זמן רב. היא הצהירה שלמרות זאת, היא עדין לא וויתרה על הרעיון של הבאת ילד שלישי לעולם, יחד עם סולן להקת קולדפליי.

"הייתה לי חוויה ממש רעה בזמן ההיריון השלישי. זה לא הסתדר, ואני כמעט מתי. אז אני תוהה - האם טוב לנו ככה או שעליי לנסות שוב?", התוודתה הכוכבת.

בנוסף, פאלטרו דאגה לשבח את בעלה המסור. "לדעת שיש לך ילדים עם אדם כל כך טוב זו הקלה גדולה. אנחנו הורים מחויבים ועושים את כל ההחלטות יחד, נשענים אחד על השניה ותומכים", אמרה המלאכית הזהובה.


וואלה! סלבס מפילה את סיר הג'חנון בכל פעם שהוא מתרוקן.


בצל הסקנדל: אורנה דץ זרקה את החבר

צפו: גווינת' פאלטרו משתוללת על הבמה עם ג'יי זי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully