וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל השערורייה: אורנה דץ זרקה את החבר

וואלה! סלבס

17.3.2013 / 11:07

בעקבות המשולש הרומנטי שנחשף בוואלה! סלבס, שכלל את אורנה דץ, החליטה הכוכבת להגיד שלום ולא להתראות לבן הזוג החדש שלה ולהמשיך הלאה. וואלה! סלבס סינגל ליידי

לא סתם אומרים שקארמה יכולה להיות ביץ', שימו לב מה קרה לחבר האחרון של אורנה דץ. אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את עורך דין אהרון רוזה, החבר החדש של אורנה, ויומיים לאחר מכן נחשף כאן המשולש הרומנטי, בעקבות טענות של דנית ברנס - בחורה שטוענת שהיא בת הזוג של אותו רוזה בשנתיים ושהוא בעצם, כך על פי דבריה, בגד בה עם אורנה דץ, עכשיו נראה שאותו רוזה יצא קרח משני הצדדים.

לאחר שכל שערוריית משולש האהבה הרומנטי התפוצצה ביום חמישי האחרון, ועשתה רעש צהוב במיוחד בביצה המקומית ומחוצה לה, דץ החליטה שהיא לא מוכנה להתעסק עם רוזה וסיימה את הקשר הרומנטי השערורייתי, שנמשך זה כמה שבועות. מה אפשר לעשות, מתברר שזה המחיר כשהדייט שלך הוא סוכן כפול בשירות האהבה, בערך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. אורנה דץ ואהרון רוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היא לא הבינה מאיפה זה נחת עליה", סיפר מקורב לכוכבת, "היא היתה המומה מכל הרעש שזה עשה והחליטה שזה לא מתאים לה ומיד חתכה". חברה אחרת סיפרה, "אורנה לא ידעה מכל הסיפור, וכשזה התגלה היא ממש נבהלה והחליטה שהיא לא מעוניינת להיות מעורבת בזה".

הזמרת/ מנחה/ דוגמנית, שהתגרשה לפני כשבע שנים ממשה דץ, יצאה מאז עם גברברים שונים כמו מורה לקולנוע, אבל לסיפור העסיסי עם עורך הדין הפלילי היא ככל הנראה לא ציפתה. אל דאגה, ציפור שיר שכמותה וודאי תתאושש בקרוב, הרי יש לה מחזרים רבים, לא?

אהרון רוזה מסר: "אני לא מעוניין להגיב לדברים".

את תגובתה של אורנה דץ לא ניתן היה להשיג.

וואלה! סלבס שילמה פעם אחת את מחיר הבגידה, כשחטפה סטירה מצלצלת משימי, מוכר הפיצוציה - רק כי העדיפה קילו קבוקים על פני פיסטוק חלבי ישן וטוב.


שערוריה: "בן זוגי בגד בי עם אורנה דץ"

גברת עם סלים: אסתי גינזבורג עושה קניות

הפרידה מוצדקת? רכלו על כך גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורנה דץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully