וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק חושפת ביקיני זרחני

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

15.1.2013 / 0:03

הסופרמודל שמתפקדת גם כנמסיס של בר רפאלי, לא יושבת מול האח ולא גולשת בשלג - אלא מתחממת על חופיה הזהובים של מיאמי הלוהטת. בגד הים החושפני בפנים. וואלה! סלבס מריירת

עם בואו של החורף, יחד עם תופעות הלוואי כמו שלג וקור כלבים, הסופר מודלז של העולם נכנסות לכוננות ביקיני. לא מדובר בטעות: כשאתם מתעטפים בסוודר וצעיף, הן מחפשות את אותם מקומות מסביב לעולם שבהם ניתן להסיר את הבגדים ולשמר את השיזוף הנשחק. אירינה שייק, אחת הדוגמניות העסוקות בעולם, לא שונה - כך שתמונות שלה עירומה באמצע חודש ינואר לא מאוד מפתיעות, אם כי מאוד מענגות.

אירנה שייק. ספלאש
חוטיני שלוף. אירינה שייק/ספלאש

הגירלפרנד בת ה-27 של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, נמצאת לאחרונה במיאמי, עיר החוף האמריקנית החמימה (שלא לומר אילת של אזרחי ארצות הברית שיכולים להרשות לעצמם לצאת לנופש) - כך שרק טבעי שהצלמים שמכרכרים סביב שייק יתפסו כמה פריימים שלה מסירה את הבגדים ונשארת בלבוש חוף זרחני-סלאש-שחור, תלוי באיזה חלק של גופה אתם מתמקדים. לוהט? ממש כמו מזג האוויר המקומי שם.

אירנה שייק. ספלאש
"מי רוצה לבוא ולמרוח לי את הגב?"/ספלאש

אם אתם עדיין משפשפים את הראש בניסיון לגלות היכן כבר ראיתם את המחשוף הזה בעבר, תשמחו להיזכר בכך הדוגמנית שמגיעה מרוסיה, עשתה כותרות בארץ בגלל החברות שלוותה בסכסוך פומבי עם הטופמודל המקומית בר רפאלי. ברבור טינפה על עומס הג'ל שעל ראשו של מר רונאלדו, ה-BFF אירינה לא נשארה חייבת וענתה לה בטוויטר, התקשורת חגגה בצהוב אופייני. כיף.


וואלה! סלבס לא מכירה את אירינה שייק, אבל מכירה את האחות אירנה מקופת החולים, זו שבודקת אחת לחצי שנה שלא הדביקה אף אחד בכלבת.


אירינה שייק מחליפה את בר רפאלי

מצעד הסכסוכים הגדולים של הסלבס

אהבתם את בגד הים של אירינה שייק? רכלו עליו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully