וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנן בנות: דנה אינטרנשיונל ושלי יחימוביץ' נפגשות

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

13.1.2013 / 18:30

רגע לפני יום הבוחר, יו"ר מפלגת העבודה פינתה לעצמה זמן לקפה, מאפה וחיבוק עם הדיווה הכי אינטרנשיונל בתעשיית הבידור המקומית. יש סקס אחר? צפו וגלו. וואלה! סלבס פומבית

קרדיט: ברק פכטר עריכה: רן צימת

בשבוע הבא ילכו אזרחי ישראל לבחור את המועמד שלהם לכנסת הבאה. אבל עד אז, המועמדים השונים עושים ככל שביכולתם למשוך תשומת לב - ושלי יחימוביץ', יו"ר מפלגת העבודה, לא מתנהגת בצורה שונה. מה זה אומר? שיחת קפה ידידותית ומתועדת עם אחת העם, דנה אינטרנשיונל, האייקון שזכתה באירוויזיון, שרה בפני העולם ומעולם לא עצרה מלומר את שעל לבה בפני המצלמות, גם אם היה מדובר בדברים פרובוקטיביים בהחלט.

הבננות יחימוביץ' את אינטרנשיונל, נפגשו אחר הצהריים (א') יחד עם ח"כ נינו אבסדזה, לדיון מרענן במרכז העיר תל אביב, כזה שיכול להיות רק בין בנות דעתניות שכמותן - על ענייני שברומו של עולם. אחרי שהכוסות התרוקנו והשיחה גובתה גם בתמונות מרהיבות, יחימוביץ' מיהרה להסתלק מהמקום, בעוד שדנה נותרה לפטפט עם צלמה של וואלה! סלבס - שלא התבלבל ושאל אם הפגישה מעידה על אופי ההצבעה של אינטרנשיונל. התשובה לא ממש ברורה.

"לא אמרתי שאני תומכת במישהו, העניין הזה ייחשף בשבוע הבא", הסכימה לומר הדיווה מול המצלמה. כשנשאלה מה היתה עושה אם הייתה מופיעה בפני שלי, ממש כמו שעשתה שרית חדד עם ראש הממשלה נתניהו, ענתה בקלילות אופיינית - "אבל אני איני כזאת. אז איזה שיר אני אשיר, אסור כבר לשיר. 'סקס אחר'". הולם, דנה, ברור שהכי הולם.


וואלה! סלבס נורא רוצה לשבת לקפה עם דנה אינטרנשיונל, כי תמיד אומרים לה שכמו הזמרת - גם היא דיווה. דיווה בקרב כלוב הקופים בספארי, ובכל זאת...


צפו: דנה אינטרנשיונל דיווה ברומניה

דנה ושלי זה זיווג טוב? ספרו לוואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully