וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור סוויפט והבויפרנד מבצעים ריקוד מושחת

שירות וואלה! סלבס

12.12.2012 / 10:14

הזוג הצעיר והאטרקטיבי יוצא לאור, זאת אחרי אינספור שמועות שעוררו בחודשים האחרונים. עכשיו, כדי להראות לכולם שזה רשמי, הם פוצחים בריקוד מושחת. וואלה! סלבס טין ספיריט

מדובר בזוג צעיר, מתקתק ובלתי צפוי. עכשיו, אחרי ספקולציות כאלו ואחרות, אפשר להכריז כי מערכת היחסים של טיילור סוויפט וחבר להקת וואן דיירקשן, הארי סטיילס, היא רשמית לחלוטין - והם כבר לא טורחים להסתיר את עובדה זו. ביום שישי האחרון (7.12), אחרי עוד הופעה של הדיירקשנים הניו יורק, נפגשו בני הזוג במסיבה שנערכה סמוך למדיסון סקוור גארדן, ושחזרו את התנועות המדויקות של הסצנה הנשגבת בסרט הפולחן, "ריקוד מושחת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוער מושחת. סוויפט וסטיילס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון, דירטי הארי אמנם עוד לא נפטר ממבטו הבתולי, ועדין עסוק בשיער פנים שמבצבץ לראשונה, אך זה לא אומר שלא יוכל להיכנס לנעליו האגדיות של פטריק סוויזי המנוח, ולבצע את ריקוד הקאלט שנחשף לראשונה בסוף האייטיז. בתמונה מהאירוע, אפשר להבחין בהנפה המפורסמת. ללא שמץ של ספק, סטיילס פיתח שריר או שניים, ואף יכול לשאת במשקלה של אהובתו.

כזכור, לפני שהשניים הגיעו לרחבת הריקודים וכבשו אותה, הרומן המפתח היה אך ורק בגדר שמועה, לאחר שהזמרת החליטה להשתתף באחת מתכניות "אקס פקטור", ומי שליווה אותה בחזרות ובמופע, היה לא אחר מהדיירקשן הצעיר.


גם וואלה! סלבס השתתפה בסרט קאלט בסוף האייטיז, שמו הרשמי: "הבליסה הגדולה של הפלאפל".


חבר One Direction וטיילור סוויפט יחד?

מה עשו חברי One Direction בסלון של ג'וני דפ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully