וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה ברשת: מי תקף את אסי עזר?

וואלה! סלבס

27.11.2012 / 10:08

העימותים הפוליטיים ברשתות החברתיות צצים לאחרונה במלוא עוצמתם. אלא שלפעמים, מגיע טרול אלים, שמחליט להציף את הפיד ברוע. הפעם, עזר הפך לקורבן. וואלה! סלבס Boo

נראה שהויכוח הפוליטי בין הזוג הפרוד, אסי עזר והראל סקעת, שאמנם הסתיים באייקון מנומס ומילות חיבה הדדיות על גבי דף הטוויטר, הצליח לחמם את מוחו של טרול אלים, שהסתובב ברשת וככל הנראה חיפש אחר קורבן אקראי. במקרה (או לא במקרה) נתקל אותו גולש בדעותיו הפוליטיות של עזר, שלא מצאו חן בעיניו, בלשון המעטה. אז החל גל תקיפות וירטואלי, שהתעצם לכדי הצפה של הטוויטר. היי אדל, את לא היחידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא מסתיר שום דבר בארון. אסי עזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, לפני מספר ימים עזר הגיב בתמיהה לציוץ של סקעת, אשר הביע את דעתו הפוליטית בכל הקשור למבצע "עמוד ענן" בעזה. לאחר מכן, השיח התפתח להתנגשות הכמעט משמימה של שמאל-ימין. עזר, כידוע, נמצא בצד של המיעוט, ומקפיד להכריז על כך בציוציו הרבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצרו את הטרולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם, בחר מנחה האח הגדול להעלות כתבה העוסקת במבצע, אלא שלא זכה לתגובה סותרת אך מתונה מסקעת, אלא ברצף גידופים וקללות שנורו על ידי יוזר בשם " BIG DADDY V". להלן אחד הפיוטים שהטרול הואיל בטובו לשחרר (זהירות, המילים בוטות): "חתיכת נאצי חלאה מפלצת מתי כבר תמות יא זבל אנושי? לך תעבור תגור בעזה יא בן @#@#, לך תצ##@ לערבים ושיז@#% אותך בתחת כמו שאתה אוהב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשאר חייב. עזר מגיב/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כמובן התפתח לעוד אי אלו מילים בסגנון הנ"ל, מה שלא ריגש את עזר בצורה יוצאת דופן, שבחר להגיב בנימוס יחסי: "אני חושד שביג דדי (שם די גיי חייבים להודות) לא יצביע מרץ השנה". כן, כנראה שזהבה גלאון לא תזכה בקולו הפעם.



וואלה! סלבס הותקפה על ידי טרולים בדף המקושרים שלה, אחרי שגרמה לפשיטת הרגל של בורגראנץ' (כשבחרה לפרנס את המתחרות, כמובן).



ראש בראש: ויכוח פוליטי בין הראל סקעת ואסי עזר

אסי עזר חושף: הרגעים בהם הוא מרגיש הומו

  • עוד באותו נושא:
  • אסי עזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully