וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי בר גפן ואפרת גוש באות בזוג

וואלה! סלבס

30.10.2012 / 10:02

מהו האירוע שגרם למגישת אקטואליה נחשבת, שורדת לשעבר ועינת ארליך לחגוג יחד בלב העיר הגדולה? פתיחת מסעדה חדשה כמובן. וואלה! סלבס אוכלת כאפות

כשאדם רעב אבל בו בעת מעוניין גם בפינוק קולינרי, הוא כנראה הולך למסעדה. לעומת זאת, כשסלבס ארצנו מגיעים למסעדות זה לאו דווקא כדי לשבוע, בכל זאת צריך לשמור על הגזרה, אלא כדי להתחכך אחד בשני. כך שגם פתיחת "Anabel's", המסעדה החדשה של רפי שאולי ובנו יונתן, משפחת בן ארי ועומר גרשון אמש (ב') בתל אביב, גררה למקום כמה אנשים זוהרים שבאו לכבד בנוכחותם, ולדגום מהמנות כמובן.

לינוי בר גפן. אביב חופי
חיוך של פחמימות? לינוי בר גפן והחבר/אביב חופי

בין המנשנשים הנוצצים היתה מגישת האיכות הטלוויזיונית לינוי בר גפן, שהגיעה למקום יד ביד עם הפלוס אחד שלה ודגמנה אהבה למופת, כמעט כמו הזוג המתמיד אפרת גוש והנוכחי המעושר שלה אלון קסטיאל. גם השורדת במיל' ענת הראל באה לבחון מטעמים מקומיים, שכנראה לא הזכירו לה בכלל את התקופה האיומה באי המבודד.

אפרת גוש, אלון קסטיאל. אביב חופי
דוחפת אצבע. אפרת גוש והקסטיאל שלה/אביב חופי

על הפטיפון חגגו זוג הדוגמניות המוזיקליות גילי סער והחברה הנשואה הטרייה עדי נוימן, שהרימו את האווירה בסט סוער, מה שבטח הלהיב די ג'יי אחר שהוא שף בזכות עצמו, ישראל אהרוני. איישה את המשבצת המחייבת של יוצאת הניינטיז: עינת ארליך, בהופעה מדוגמת. עכשיו ברור לכולם למה צריך לשמור על הגזרה, כן?


וואלה! סלבס משתדלת שלא לאכול המון בכל ביום, אבל פשוט לא מצליחה לרדת במשקל. ממתי שלוש ארוחות מוגדלות בשווארמה של עזרא (פלוס עמבה, חמוצים וחמישה חטיפים בין לבין) הן יותר מדי?


מה קרה כשאפרת גוש הפגישה בין האקס לנוכחי?

מי מעצב העל שסילק את עדי נוימן מהתצוגה?

גילי סער, עדי נוימן. אביב חופי
מיסיס די ג'יי. גילי סער ועדי נוימן/אביב חופי
ענת הראל. אביב חופי
15 דקות, זוז. ענת הראל/אביב חופי
ישראל אהרוני. אביב חופי
לא הבאת אוכל מהבית? סיני אהרוני/אביב חופי
עינת ארליך. אביב חופי
גלאם של פעם. עינת ארליך/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully