וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת הראל: "אני מניחה ששגב יזכה"

וואלה! סלבס

27.8.2012 / 15:08

מיוחד: רגע לפני הגמר הגדול, וואלה! סלבס תפסה את המועמדת הכי ספורטיבית, ענת הראל, לשיחה אינטימית על ילדים, אהבה וכמובן הישרדות. וואלה! סלבס אילנה דיין

צילום: דרור פיקלני עריכה: רן צימט

במקום שענת הראל, אולי השורדת הכי ספורטיבית על המסך שלכם, תתמקד בגיוס קולות ואיסוף סמסים לקראת הגמר הגדול ביום רביעי הקרוב, היא מפנה את לוח הזמנים שלה על מנת ללוות את בנה ההורס, ביום הראשון שלו בחטיבת הביניים.

בשעות הבוקר המוקדמות ("אני לא רגילה לקום בשעות האלו") הגיעה הראל ביחד עם תומר הצעיר, לבית הספר בו הוא לומד במרכז תל אביב, איחלה לו בהצלחה וליוותה אותו עד לכיתה.

ענת הראל. דרור פיקלני
אמא מטריפה. הראל/דרור פיקלני

רגע אחרי, היא התפנתה לדבר על כמה דברים חשובים לא פחות, "זה הכניס לחיים שלי כל כך הרבה מתח מיותר, אני חייבת לציין", סיפרה הראל את תחושותיה על החיים של אחרי הישרדות, והוסיפה כי קיימים לא מעט רגעי משבר בימים האחרונים, "יש הרבה מאוד רגעים קשים בתקופה הזו. גם רגעים של מתח, וגם רגעים שחודרים לי לפרטיות".

אגב חדירה לפרטיות, רק בשבוע האחרון פורסם כאן, כי הראל ובן זוגה, אופיר פרימר, בשנים האחרונות, החליטו לסיים את מערכת היחסים שלהם. "אני מעדיפה לא להגיב על זה, כדי לשמור על הפרטיות שלי ושל בן הזוג שלי", הודיעה הראל, "זו תקופה לא פשוטה עכשיו ואנחנו מחזקים אחד את השניה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בוקי נאה. ורד אדיר,
הכי מצטערת שפגעה בו/ורד אדיר

אם תהיתם, יש משהו אחד שהראל כן מתחרטת עליו בהקשר של הריאליטי והוא היחס לבוקי נאה, "היו יומיים אחרי שנגנב הפסלון על ידי בוקי שאני איבדתי את העשתונות", אמרה והוסיפה, "לשמחתי הרבה יומיים אחרי זה התעשתי, התנצלתי בפני בוקי ואמרתי לעצמי 'אחותי מה קרה לך? תירגעי'. זה לא עשה לי טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי היתה רוצה שהיא תנצח. אנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, אם הראל תזכה במיליון, היא רוצה לרכוש לעצמה דירה. ואם היא לא תזכה? היא היתה רוצה שאנה ארונוב ליקח את הצ'ק הביתה, " למרות שאם אני לא אצליח, אז איתי שגב הוא זה שייקח את הגמר".

וואלה! סלבס מצביעה למי שהכי מגיע לו לנצח: למייקל לואיס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל מאמינה שהוא ילך הביתה עם המיליון/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ענת הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully