וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תובע מאיתי תורג'מן 135 אלף שקלים?

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

26.8.2012 / 12:26

צעיר אתיופי הגיש בסוף השבוע תביעה נגד תורג'י, לאחר שלטענתו נמנעה ממנו כניסה למועדון לילה בבעלותו של איתי בשל מוצאו. וואלה! סלבס לא מפלה

צוחק מי שצוחק אחרון: אם זה תלוי בתובע, איתי תורג'מן ישלם לא מעט כסף על חיקויי האיתיופים שעשה על האי של "הישרדות VIP" יחד עם חברו אושרי כהן.

התביעה בגובה 135 אלף שקל, הוגשה לבית משפט השלום בפתח תקוה באמצעות עו"ד עופר רון, על ידי התובע, ג'רמי ארטיה, סטודנט לחינוך בוגר סיירת מובחרת, שהתגייס לאחרונה ליחידה מיוחדת במשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענתו, בינואר השנה הגיע לבלות במועדון ה"דיזינגוף" בתל אביב, אשר היה אז בבעלותו של תורג'מן, ושם נאמר לו כי הכניסה למוזמנים בלבד. אולם מיד לאחר שסורבה כניסתו הסכימה הסלקטורית להכניס למועדון את חברו של התובע, "יליד ישראל, בהיר ובעל עיניים בהירות", כפי שנכתב בתביעה, מבלי שקיבל הזמנה. המקרה תועד במצלמה נסתרת, ושודר בכתבה בערוץ 10.

איתי תורג'מן. אביב חופי
גזען? איתי/אביב חופי

עוד נכתב בתביעה, כי תורג'מן ביצע חיקויים נלעגים של בני העדה האתיופית ששודרו בהישרדות, וכי בקטעים מצונזרים שלא שודרו בתוכנית הביע תורג'מן דעות גזעניות כלפי שחורי עור.

"נתבע 1 המכונה 'תורג'י' ומהווה גיבור תרבות בעבור חלקים ורבדים מסוימים מקבל הצופים בתוכנית הישרדות העז לבצע חיקויים נלעגים של בני העדה האתיופית בשעות צפיית שיא. חיקויים נלעגים ומבזים אלה נותנים עידוד ולגיטימציה לקבל אוהדיו להתייחס לבני העדה האתיופית בבוז למרות שאחוז גבוה מבני עדה זו תרמו למדינת ישראל הרבה יותר מהנתבע. במיוחד נכון הדבר כשמדובר בתובע שהנו בוגר סיירת מובחרת שתרם רבות למדינה, לעומת הנתבע 1, אשר על פי המסרים ששודרו בתוכניות, אפילו לא שירת בצה"ל".

ארטיה תובע מתורג'מן ושאר בעלי המועדון 65 אלף שקל בגין אפליה אסורה וכ-70 אלף שקל בגין לשון הרע.

וואלה! סלבס תבעה פעם את המילד שלה על שהכה אותה בישבן כשנולדה ומאז היא מכורה לספאנקינג.

צפו: השורדים מוחים מול בית ראש הממשלה

מה דעתכם על התביעה? בואו לרכל בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully