וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד החתונות הלוהטות

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

30.7.2012 / 0:00

רגע לפני ט"ו באב ובשיאה של עונת החתונות המטורפת, קבלו את מצעד החתונות הכי שוות שמחכות לכם בשנה הקרובה. וואלה! סלבס קולולולוש

בריטני ספירס וג'ייסון טראוויק

הזוג המאושר: בריטני ספירס וג'ייסון טראוויק

הנכם מוזמנים: למרות שהטבעת וגם ההצעה הגיעו בדצמבר, ייקח עוד זמן עד שנראה את בריטנוש מתחת לחופה. מה לעשות, כשהחתונה הראשונה הייתה בכנסייה צ'יפית בווגאס והשנייה עם רקדן חובב פחמימות, השלישית חייבת להיות מיוחדת.

בריידזילה? ברוררררר! על פי הדיווחים, ספירס מתכוננת לחתונה עם הדיאטה של המנטור סיימון קאוול – אפס כוסות קפה מסטראבקס, והמון שייקים של פירות שנטחנים עבורה כל יום, ארוחות מניאטוריות וטיפול החדרת ויטמינים של 30 דקות בשבוע. פשוט וקל.

מתנה לחתונה מוואלה! סלבס: קשירת חצוצרות.

בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק. David Livingston, GettyImages
בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק/GettyImages, David Livingston

האלי ברי ואוליביה מרטינז

הזוג המאושר: האלי ברי ואוליביה מרטינז, אחד שתיקתק פעם את קיילי מינוג ואת שרי גבעתי. בסדר הזה.

הנכם מוזמנים: לקייפ טאון, דרום אפריקה. הזוג רוצה להתחתן במקום בו הם הכירו על סט צילומים של סרט והתאהבו – אל תדאגו, כרטיסי הטיסה עליהם.

בריידזילה? רק קצת. למרות שבימים אלו היא מגדלת ליפה אימתנית, החתונה תישאר בקלאסה: קבלת פנים לאורחים על יאכטה, וטקס צנוע על החוף. הכי פשוט שיש.

מתנה לחתונה מוואלה! סלבס: החלקה יפנית.

האלי בארי. AP
האלי בארי/AP

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל

הזוג המאושר: ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל.

הנכם מוזמנים: החתונה של הזוג תיערך בקיץ (כלומר, ממש בקרוב) ובניגוד לרוב הזוגות ברשימה, זאת הולכת להיות חתונה גדולה וראוותנית, בדיוק כמו שג'סטין רוצה.

בריידזילה: אז זהו, שהכלה ממש רגועה, אבל לחתן לא יזיקו שתי חבילות וואבן. בייל סיפרה שג'סטין הוא זה שמתכנן את החתונה, ואפילו יחליט על הלבוש של שניהם. ושימו לב לזה, בחתונה צפוי ככל הנראה איחוד ספונטני של אן-סינק!

מתנה לחתונה מוואלה! סלבס: הופעה של האקסית המיתולוגית - בריטני ספירס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיילי סיירוס וליאם המרסוורת'

הזוג המאושר: מיילי סיירוס וליאם המרסוורת'.

הנכם מוזמנים: רק לפני חודשיים הוכרז על חתונת הזאטוטים הזאת, והיא כבר מתקדמת בקצב מהיר. העונה המועדפת היא הסתיו, והלוקיישן הנבחר הוא החצר של סיירוס. וכן, בגלל שהיא מעריצה שרופה של ג'יזס, צפו לטקס דתי במיוחד בהשתתפות כל המשפחה.

בריידזילה: הכי. "היא רואה את החתונה כהתגשמות פנטזיה", מספרים החברים, ובניגוד לזוגות אחרים – היא דווקא נהנית לחפש שמלות, לבחור מפיות ולהושיב את הדודות.

מתנה לחתונה מוואלה! סלבס: עריסה. לא ברור אם לה, לחתן או לתינוק ש(בטוח) בדרך.

אן הת'אווי ואדם שולמן

הזוג המאושר: אן הת'אווי ואדם שולמן

הנכם מוזמנים: החתונה תתקיים רק במהלך 2013, כי הת'אווי רוצה שהשיער – אותו היא קיצרה בשביל התפקיד בסרט "עלובי החיים" - יתארך ויקבל צורה. הלוקיישן סודי ומספר המקומות מוגבל בהחלט.

בריידזילה: על פי הדיווחים הת'אווי היא קונטרול פריק שנלחצת מכל פרט קטן ומעצבנת את משפחת הארוס בגלל שהיא כל הזמן מצמצמת עוד ועוד את רשימת האורחים. אבל היי, לפחות היא קונה לכל השושבינות שמלה של ולנטינו. על חשבונה!

מתנה מוואלה! סלבס: תוספות שיער, שמעת על זה?

אן הת'וואי. AP
אן הת'וואי/AP

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה

הזוג המאושר: נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה

הנכם מוזמנים: תרשמו את התאריך – 5 באוגוסט. הזוג יתחתן בשמורת טבע בקליפורניה שאהובה על פורטמן במיוחד. רשימת האורחים מצומצמת במיוחד: רק 60 אנשים יזכו לראות את הזוג אומר 'איי דו', כולל המשפחה של פורטמן מאיזראל.

בריידזילה: רק בסעיף הבופה. פורטמן היא טבעונית שלא אוכלת בשר או מוצרים מן החי, וגם מקפידה לא ללבוש בגדי עור. המזנון כך מדווח יהיה כולו על טהרת העלים ויהיה ידידותי לסביבה ולדיאטה.

מתנה מוואלה! סלבס: חליפה (מכותנה אורגנית) לאלף.

נטלי פורטמן. Kevin Winter, GettyImages
נטלי פורטמן/GettyImages, Kevin Winter

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

הזוג המאושר: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי.

הנכם מוזמנים: בראד ואנג'לינה עברו לא מזמן לאנגליה – כל אחד בשביל הסרט שלו - וככל הנראה גם החתונה תתקיים בממלכה הבריטית. ואם כבר אנגלומניה אז עד הסוף – על פי הדיווחים, אורחי הכבוד בחתונה הכי מלכותית על כדור הארץ יהיו לא אחרים מהנסיך ווילאם וקייט מידלטון!

בריידזילה: קצת קשה שלא להיות, כשכולם נלחמים להלביש, לצלם ולהסתנן לחתונה שלך. על פי הדיווחים, ג'ולי מתלבטת אם לקחת שמלה מהחברה ויקטוריה בקהאם או מהחברה דונטלה ורסאצ'ה, ובכל מקרה – אולי עדיף לה לקנות פשוט אוהל – כי כל צלמי הפפראצי בעולם יירצו תמונה מהחתונה הזאת ומחיר תמונה יכול גם להגיע למיליוני דולרים.

מתנה מוואלה! סלבס: שולחת רק את עצמה עם שמיכה ותעודת אימוץ.

בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי. Jason Merritt, GettyImages
בראד פיט עם אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully