וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונרדו דיקפריו רוצה את בר רפאלי בחזרה

שירות וואלה! סלבס | אימג’בנק – GettyImages

22.7.2012 / 12:22

ליאו כבר מתרועע עם דוגמנית אחרת, אבל מקורבים להוליוודי סיפרו לנשיונל אינקוויירר שליאו לא מצליח להתגבר על הפרידה מרפאלי: "הוא אפילו שקל להתגייר". וואלה! סלבס OMG

ליאונרדו דיקפריו הוא אחד הרווקים הכי נחשקים בעולם. אחרי שדגם את ג'יזל בונדשן, בר רפאלי ובלייק לייבלי, הוא מתרועע בימים אלה עם הדוגמנית הרותחת ארין הית'רטון.

מקורבים לשחקן סיפרו לכתבת הצהובון האמריקאי, "נשיונל אינקוויירר", כי הכוכב עובר ימים קשים מאד. "ארין אמנם מתוקה ומנסה לשחק את תפקיד החברה שלא צריך להשקיע בה יותר מדי, אבל ליאו עומד להשתעמם מזה בקרוב מאוד".

בר רפאלי, ליאונרדו דיקפריו מסתובבים בלוס אנג'לס, יוני 2010. GettyImages
אין סוף הוליוודי. בר וליאו/GettyImages

המגזין מדווח שליאו התרסק אחרי הפרידה מרפאלי, "כשהוא ראה שהיא מתחילה לצאת עם גברים אחרים, הוא התרסק מזה. היא היתה הבחורה היחידה שהצליחה להביא אותו הביתה ולגרום לו להתנהג כמו בן הזוג המושלם", נכתב בעיתון. "הוא אפילו חשב להתגייר בשבילה". שמע ישראל.

ארין הית'רטון. GettyImages
תתחילי לארוז בובה. ארין נבעטת/GettyImages

"ליאו חשב שהפרידה מרפאלי תהיה זמנית בלבד", נכתב בידיעה. "אחרי הכל, הם נפרדו וחזרו כבר לא מעט פעמים". מקורבים לשחקן הסבירו בעיתון למה ליאו כל כך אוהב את רפאלי: "היא לא פחדה ממנו ולא התביישה לעמוד מולו ולהגיד לו בדיוק מה היא חושבת. הוא אהב את זה מאוד". הבעיה, על פי הפרסומים, היא שרפאלי לא תיגע בליאו "גם עם מקל באורך עשרת אלפים מייל. נמאס לה ממנו והיא רוצה להמשיך הלאה".
שנאמר: יו גו גירל!

למי שפספס, רפאלי ודיקפריו נפרדו במאי 2011. הידיעות על הפרידה נפוצו לאחר שדווח כי שניהם שהו בניו יורק ולא נפגשו אפילו פעם אחת.

וואלה! סלבס נגעה פעם באקס שלה עם מקל באורך דומה וחטפה אינפקציה.

מה אתם הייתם עושים במקום בר? בואו לרכל עם וואלה! סלבס בפייסבוק

ובינתיים בישראל: בר חוגגת עם ציון ברוך ואייל גולן

קרב דוגמניות: בר רפאלי VS אירינה שייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully