וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב דוגמניות: בר רפאלי VS אירינה שייק

וואלה! סלבס

24.6.2012 / 10:03

מיד לאחר המשחק של פורטוגל נגד צ'כיה, רפאלי צייצה בחשבון הטוויטר שלה שהג'ל של רונאלדו צריך לצאת מחוץ לחוק. זוגתו של רונאלדו, לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס מיאו!

הקריירה המוצלחת של בר רפאלי רוויה בלא מעט פליטות פה. בסוף השבוע האחרון, מיד לאחר משחק הכדורגל של נבחרות פורטוגל וצ'כיה, רפאלי אצה רצה לחשבון הטוויטר שלה וצייצה בכל הכוח את מסקנותיה: "בכל פעם שאני רואה את כריסטיאנו רונאלדו, הדבר היחיד שאני מצליחה לחשוב עליו הוא שחייבים להוציא את הג'ל אל מחוץ לחוק". צודקת.

אירינה שייק, הקולגה של רפאלי לשער "ספורטס אילוסטרייטד", וזוגתו של רונאלדו החתיך החליטה שהיא ממש לא יכולה לשתוק למשמע ההערה וצייצה לבר רפאלי בתגובה: "שנאה זה לא לוק חמוד. תלמדי לאהוב". שנאמר: אויש סתמי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לצייץ כשאפשר ללכת מכות בבוץ? שייק ורפאלי על שער הספורטס אילוסטרייטד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי מצדה, הבינה שנוצר משבר בינלאומי חריף וכי אם תמשיך להתלכלך על מצב הפריזורה של רונאלדו ככל הנראה רק תביא להסלמה ביחסים בין המדינות, והחליטה להכריז על שביתת נשק. במקום לצייץ ברכת "סתמי 'תפה שלך! אני בר רפאלי ויש לי זכות להגיד שג'ל לשיער זה מכוער כמו המוות", רפאלי החליטה ללכת על טקטיקה אחרת, וצייצה לשייק בתגובה: "אני אוהבת אותך ואת החבר שלך, אבל לא אוהבת ג'ל לשיער". זכותך!

בניגוד לרפאלי, כשוואלה! סלבס מסתכלת על רונאלדו הדבר היחיד שהיא לא מפסיקה לחשוב עליו זה: אירינה שייק, תתפגרי ותתני לבנות אחרות לעשות סיבוב על הצעצוע שלך!

הראיון המדהים שבר ראפלי נתנה למגזין צרפתי

פליטת הפה הקודמת של רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully