וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב נולד: ראיון עם המתמודדים האהובים עלינו

יוני פרוים

20.6.2012 / 0:00

נכון, הם עדיין מאה מתמודדים אבל היי, זה לא מה שמפריע לוואלה! סלבס להתאהב בשלושה מהם: הדר ממושב יגל, רן מראש העין ובועז מתל אביב. וואלה! סלבס ערב טוב ניצנים

צילום מסך

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט


בשבועות האחרונים נחשפנו ללא מעט אודישנים במסגרת תכנית הריאליטי "כוכב נולד 10". אבל מלבד ספיידרמן, איתו וואלה! סלבס היתה שמחה לבלות כמה שעות בחדר סגור וK300, היו גם את אלה שהשאירו רושם חיובי והזכירו שאולי, רק אולי, יש פה עוד כמה כוכבים שחייבים להיוולד.

בועז קראוזר, רן שפיר, והדר עמרם, הם שלושת הנבחנים הכי מרגשים ומוכשרים שוואלה! סלבס נתקלה בהם ולכן החליטה לארוב להם בחדר חזרות ולהפגיז בשאלות.

קראוזר, 17.5 מתל אביב, שזכה לתואר גידי גוב הצעיר הוחמא מאד מההשוואה ובאדישות אין קץ הסביר שמלבד גידי, יש בו עוד כמה צדדים שכדאי לכולם להכיר, "אני כותב, שר, מנגן", הסביר את הקסם מאחורי המבט הסמי זחוח שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גידי גוב הבא? בועז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אחת שזכתה למחמאה דומה היא הדר, 16 ממושב יגל, שכבר באודישנים שלה לתכנית הושוותה למירי מסיקה. עמרם, שכבר ניסתה את מזלה בתכנית הריאליטי של אייל גולן בערוץ 24, נשרה בשלב רבע הגמר ומצאה את עצמה בכוכב נולד. "חשבתי שאני מתאימה", הסבירה לוואלה! סלבס, "אבל הבנתי שלא".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הדר עמרם. צילום מסך
מזכירה לכם את מירי מסיקה? הדר/צילום מסך

את הצלע המסלסלת בשלישייה שלנו כבש בסערה רן שפיר, 18 מראש העין, שהגיע לתכנית דרך ה"מלשינון". באופן די נדיר, הראש של שפיר נמצא הרחק מתחת לעננים וכשנשאל אם הוא כבר כוכב בראש העין השיב "כוכבים יש רק בשמיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל גולן הבא? רן/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות מאמציה של וואלה! סלבס לנבור אל מתחת לפני השטח, כל שלושת המתמודדים הבטיחו כי אין שום קשר בין התחרות לקנאה או מרמרת בין המתמודדים "כולם מדהימים", אמרה הדר, וסיכמה, "אבל הכי הייתי רוצה לעשות דואט עם איציק שמלי, אין דברים כאלה".

וואלה! סלבס נולדה פעם ככוכבת, אבל היום היא בעיקר מטאור.

  • עוד באותו נושא:
  • כוכב נולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully