וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין חודדה: קותי עציץ, התכנית תת רמה

וואלה! סלבס | צילום: ליאור לייבוביץ

7.6.2012 / 8:36

חודדה, פליטת האח הגדול הוזמנה לתכנית של קותי סבג בערוץ 24 ויצאה משם עם דמעות. מעיין: "מגיעה לו תכנית הרבה יותר טובה". וואלה! סלבס מלחמת אחים

מעיין חודדה, המודחת הכי שערורייתית של "האח הגדול" כבר ממש לא מה שאתם זוכרים מהתכנית. לאחר שנבעטה מהתכנית בבושת פנים, לקחה את עצמה החודדה בידיים, והחליטה להיפרד מהמעיין האיומה של פעם, לטובת גרסה מעודנת, רזה ורגועה הרבה יותר.

כדי לחגוג את המהפך האבולוציוני שעברה, הוחלט במסדרונות "קשת" לצלם על החודדה סרט תיעודי שיפאר ויהלל את הרזון החדש והגישה הבריאה לחיים. כדי לקדם את הצילומים, הוזמנה החודדה לראיון בתכנית החדשה של קותי סבג בערוץ 24.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכירו: חודדה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פליטת הריאליטי, שסברה כי קותי יהיה זה שיראיין אותה, הופתעה לגלות שזוכה העונה האחרונה של "האח הגדול" הוא לא זה ששואל את השאלות, "הזמינו אותי לתוכנית של קותי ונורא שמחתי. כשהגעתי לאולפן גילתי שקותי בכלל לא מדבר ורק האחות הגדולה מדברת" סיפרה חודדה.

רגע לאחר שהתיישבה על הספה גילתה שקטע בכיכובה מבית האח הגדול שודר בתכנית והציג את המעיין שהיא היתה מעדיפה שכולנו נשכח. "ללא ידיעתי שודר קטע שלי מהאח הגדול. כמו שכולם יודעים עברתי שינוי פנימי וחיצוני, ולכן אנני רוצה לחזור לתקופה ההיא", סיפרה לוואלה! סלבס והוסיפה, "האחות הגדולה ניסתה להחזיר אותי בכוח לתקופה ההיא, בניסיון להוציא לכלוכים ורפש למטרת רייטינג בלבד!".

למי שפספס, "חדר האחות" היא התכנית החדשה של סבג, בה הזוכה הגדול רובץ על ספה באולפן זעיר ועורכת התכנית, מובילה את השידור ומפעילה את סבג חסר הניסיון בהנחיה. אני חושבת שלקותי מגיעה תכנית הרבה יותר טובה ואיכותית, כי התוכנית הזו היא תת רמה", הסבירה החודדה החדשה, "בתוכנית הזו הוא ממש על תקן עציץ! לא בשביל זה באתי". בסיום הצילומים חודדה הפגועה פרצה מהאולפן בדמעות עד שהסוכן שלה, יריב נתי הגיע למקום והצליח להרגיע אותה.

מהפקת קותי בחדר האחות נמסר: "שמחנו לארח את מעיין חודדה, שבתום התכנית אף נשארה חצי שעה נוספת לסמול טוק חברי באוירה טובה. מי שבאמת בכתה בתום השידור, היתה דווקא האחות שקינאה בגיזרתה החדשה של מעיין".

וואלה! סלבס גם עברה אבולוציה, היא כבר לא קופת מערות, אלא גורילת קניונים.

מעיין חודדה. ניר פקין
כבר לא עצבנית. הלוק החדש של מעיין חודדה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully