וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה נחתה בישראל

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

25.5.2012 / 16:29

אחרי שבועות של עבודה והכנות לקראת ביקורה של מדונה בארץ הקודש, מלכת הפופ סוף סוף נחתה, ונחה בבית המלון, לקראת כניסת השבת. וואלה! סלבס מדליקה את הפלטה

אתם מוזמנים לסמס 'שבת שלום' לעובדת הזרה הכי מהממת שידענו. מדונה, שהגיעה אתמול (ו') בטיסת אל על, נחתה בשדה התעופה בן גוריון ונפלטה הישר מטרמינל "מצדה" היוקרתי, אל האויר הישראלי.

מדונה בארץ. ניר פקין
מדונה בארץ/ניר פקין

יחד עם הדיווה נחתו גם ארבעת ילדיה: לורדס, רוקו, דיוויד בנדה ומרסי ג'יימס, כמו כן גם בן זוגה הצעיר, ברהים זאייבט הצטרף למסע. בדרך לארץ הוזמנו ארבעת הילדים (מינוס ברהים) לתא הטייס וזכו להסבר על המכשירים המשוכללים, ובעיקר על ישראל. בניגוד למצופה, אנשי הצוות של מדונה, ביניהם מעצב השיער שלה, המאפרת ועוד נחתו בארץ בימים האחרונים אחד אחרי השניה ולא עם הבוסית.

עדי ראייה סיפרו לוואלה! סלבס שהמדונה התנהגה כמו מלכה ולא זזה כל הטיסה מבלי שלפחות עשרה אסיסטנטים יקרקרו סביבה, והוסיפו כי הזמרת ולא חייכה אפילו פעם אחת במהלך כל הטיסה.

לורדס. ניר פקין
ברוכה הבאה: לורדס בכניסה לבית המלון בתל אביב/ניר פקין

לפי דיווחים צפויים לנחות במיוחד בשביל המופע גם סשה ברון כהן ונטלי פורטמן. בנוסף, קונאן אובריאן, אשר רק לפני מספר ימים פטפט עם בר רפאלי שלנו, עתיד ככל הנראה לנחות בארץ על מנת לראיין את המדונה ולסקר את ההופעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לורדס נהנית מהנוף ממרפסת הסוויטה במלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישר משדה התעופה המשיכה המלכה הבלונדינית אל הסוויטה המפוארת שלה במלון דן בתל אביב, שם תשהה עד לכניסת השבת. את המשך השבת תעביר הזמרת ככל במרכז לקבלה בתל אביב, שם תלמד כמה שיעורים .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה בלי שמן גזר? ברהים עושה פוזות לצלמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל הנראה, את השבוע שלה בארץ, מדונה מתעתדת להעביר בחזרות אינסופיות על המופע החדש שלה באיצטדיון רמת גן, אך אל דאגה, מקומות הוזמנו בשלל מסעדות יוקרה ברחבי העיר, כך שצלמי הפפראצי יכולים להיות רגועים.

וואלה! סלבס התכוננה לביקור של מדונה והצטיידה בגאלונים של קפה ומפשעה חלקה מתמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully