וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב ודנה אינטרנשיונל נותנות בראש

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

21.2.2012 / 10:17

אחרי שבועות של חזרות, אתמול (ב') עלו על במה אחת סוללת זמרות במטרה לאסוף תרומות עבור בחור שזקוק להשתלה. מלבד הזמרות גם ציפי לבני הגיעה לתמוך. וואלה! סלבס הדרת שומן

סביר להניח שגבריאל יעיש, ממתין להשתלת כלייה, לא חלם שיום אחד תקום נינט טייב ותרים ערב התרמה שכולו מוקדש לאסיפת תרומות עבורו ואם לא די בכך, היא אף תתנדב להפיק אותו מוזיקלית. ריספקט.

נינט טייב, דנה אינטרנשיונל. אביב חופי
דיוות או לא להיות. נינט ודנה/אביב חופי

אמש הגיעו נינט טייב, דנה אינטרנשיונל, אפרת גוש נטולת הידיד הטוב, ירון ברובינסקי, קורין אלאל, רונה קינן, קרולינה, זהבה בן, קרן פלס, שבישרה הבוקר (ג') לעולם כולו שהיא בהריון, מארינה מקסימיליאן בלומין, אניה בוקשטיין, ריף כהן, מאיה בלזיצמן, תמר אייזנמן ורומי חנוך, להופיע ביחד על במה אחת.

קורין אלאל. אביב חופי
זמרת גדולה בלי שפם. קורין/אביב חופי

מלבד הבנות הגיעה גם אחת, ציפי לבני, שחוץ מלפרגן לבנות חיפשה את הדיווה הנצחית אינטרנשיונל ונאלצה לחכות עד שזו תואיל בטובה להגיע. לבסוף, חצי שעה לפני סיום המופע, הגיעה האינטרנשיונל, התחבקה עם לבני, החליפה כמה מילים ועלתה לבמה לתת בראש. לאחר שסיימה, ניגשה אליה מארינה מקסימיליאן בלומין וסיפרה לה שהיא מעריצה אותה ואף גדלה על השירים שלה. גדלה יפה, לא?

מארינה מקסימיליאן בלומין. אביב חופי
מיש מגנונה. מארינה/אביב חופי

מלבד הבנות האקטיביסטיות, הגיעו לפרגן נוכחות גם החבר והמעודד הצמוד, יהודה לוי, האחים סופי ואייל, המנהלת טמירה ירדני, החברים שלומי שבן ויובל שרף ונסלי ברדה שבאה לעודד את חברתה הטובה, אניה.

וואלה! סלבס עדיין ממתינה להשתלת איי-קיו ומקווה שמישהו ירים את הכפפה ויארגן עבורה ערב התרמה.

אפרת גוש. אביב חופי
איפה ירון? גוש/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully