וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חושפת תמונות של הבת שלה

שירות וואלה! סלבס

11.2.2012 / 17:57

תמונות של התינוקת הכי מפורסמת בעולם נחשפו היום, לאחר שאמא ביונסה ואבא ג'יי זי החליטו לוותר על הכסף הגדול ולפתוח בלוג שמוקדש כולו לבלו אייבי. וואלה! סלבס מניקה

צמד ההורים הטריים מאמא ביונסה ופאפא ג'יי זי, החליטו שבניגוד לכל החברים שלהם, הם לא דופקים קופה על הגב, או יותר נכון על הפרצוף, של התינוקת החדשה בלו אייבי ושיחררו תמונות שלה לרשת. פראיירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי מאמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההורים המאושרים כנראה הבינו שבשביל להוריד את ההיסטריה של צלמי הפפראצי סביב תמונה ראשונה של הנצר החדש למשפחת קרטר נואלס, הם צריכים לספק את התמונות בעצמם ולא לחכות למתקפה בכל פעם שהם יוצאים מהבית.

היום (ש') בבוקר, חודש לאחר הלידה המדוברת, ואחרי שכבר הספיקו לדלוף לרשת כל מיני תמונות, שעד היום לא ברור אם היו אמיתיות או לא, פתח הזוג בלוג בשם "helloblueivycarter.tumblr.com" , בו פורסמו תמונות של התינוקת. בחלק מהתמונות התינוקת צולמה לבד ובחלק מהתמונות היא צולמה עם אבא ואמא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יו פאפא/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו מזמינים אתכם לחלוק איתנו את האושר שלנו", כתבו השניים בבלוג, "תודה לכם שכיבדתם את הפרטיות שלנו, במשך התקופה היפה הזו בחיים שלנו. משפחת קרטר"

הזוג ידוע בשמירה על הפרטיות שלהם. גם את דבר החתונה שלהם, הם שחררו לתקשורת לאחר האירוע ואף גוף תקשורת לא הצליח להשיג תמונה מהאיוונט.

וואלה! סלבס לא שיחררה עד היום תמונות מהלידה שלה. סתם כי היא הייתה תינוקת מכוערת ואף אחד לא הסכים לצלם אותה.

למי היא דומה, לאמא או לאבא? בואו לדבר על זה בפייסבוק?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז למי אני דומה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודה לכולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully