וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד האפרו אמריקאיות הכי שוות

וואלה! סלבס

14.1.2012 / 0:50

לרגל יום מרטין לותר קינג, המתקיים מחר (א'), וואלה! סלבס מגישה לכם את מצעד האפרו אמריקאיות הכי לוהטות ושוות בתעשייה ההוליוודית. וואלה! סלבס פמיניסטית

ביונסה

הבחירה די ברורה, האינדפנדנט וומן הזו בנתה קריירה, שלא לומר תעשיה שלמה תחת שמה. בין אם זה שירים, קליפים, ליין אופנה וסרטים, ידה של אחת הכוכבות הכי מרוויחות בהווליוד, פשוט נמצאת בכל. אם לא די בכך, הבחורה מתחזקת חיי נישואים למופת פלאס תינוקת חדשה. לכם נותר רק לקנא ובגדול.

אופרה ווינפרי

שני מיליאר דולר בעו"ש מוכיחים שאופרה ווינפרי היא השחורה הכי מצליחה בתולדות הטלויזיה האמריקאית. אז נכון, הערוץ החדש שהקימה תחת שמה הוא סוג של גלולת שינה טלויזיונית וגם הקהל האמריקאי הבין שמנת יתר מהערוץ הזה עלולה להיות קטלנית לתאי המוח, אבל ווינפרי לא נבהלת מהרייטינג המדשדש וממשיכה ללהג על כלום פינת שום דבר ולגרוף מאות מיליונים על זה.

מישל אובמה

האישה הראשונה של ארה"ב, שלא לומר של העולם כולו, עומדת בימים אלו במרכזה של שערוריה שרק מוכיחה לעולם כולו שהיא אכן אישה חזקה. לאחרונה התפרסם ספר המעיד על כך שהגברת אובמה היא זו ששולטת בבית הלבן ביד רמה. שנאמר: מאחורי כל גבר מצליח יש שרה נתניהו עם צבע עור שונה.

ויטני יוסטון

אז נכון, בעלה, בובי בראון הוריד לה כמה כאפות ויש לה חיבת יתר לחומרים ממכרים ואסורים, אבל היי, וויטני יוסטון היא אחת הזמרות הכי גדולות בעולם. עם מנעד אוקטבות הצליח לחרוך את עור התוף של רוב דרי הפלנטה, וויטני היא אחת הזמרות השחורות הכי טובות שהיו לנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טיירה בנקס

בנקס, נחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם, והייתה לדוגמנית האפרו אמריקאית הראשונה שכיכבה על מגזיני אופנה רבים. אז נכון, יש לה מצח שמזכיר משחתת אמריקאית במפרץ הפרסי, ישבן עמוס כל טוב ואטיטיוד של פרחולת קרוואנים, אבל היי, לא לחינם הפכה לאחת הנשים הכי מפורסמות ונערצות בארה"ב. בנקס, שהמצהירה בכל הזדמנות שהיתה ברווזון כעור ומטונף, הצליחה לקחת את המגרעות שלה, לגרום לכולנו לחשוב שהן מושלמות ואפילו לגרוף על זה מיליונים. בזמנה הפנוי היא מנחה את הריאליטי המצליח, "הטופ מודל הבאה" ואת תכנית האירוח שלה, "המופע של טיירה בנקס".

נעמי קמפבל

היא משוגעת, מקריחה, קריזיונרית, חובבת אוליגרכים רוסים, פרוות שפן ויהלומי דם שנחמסו מאוכלוסיות עניות במהלך הפיכות צבאיות, אבל היי, נעמי קמפבל היא גם החברה של בר רפאלי ואילו רק בגלל זה חייבים לאהוב אותה. בדומה לחברתה בנקס, גם קמפבל הפכה בין לילה לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם ונחשבת גם היום, ממרומי 42 שנות קיומה, לאחת הדוגמניות המובילות בעולם האופנה.

וופי גולדברג

דמיינו בחורה שמנמנה, עם בעיות דנטליות בלתי נסלחות, כרס משתפלת ושיער ראש שהוא אזור דמדומים בפני עצמו. לכל זה תצרפו בעיית נפיחות כרונית ושם חיבה של כרית פלוצים וקיבלתם את וופי גולדברג. השחקנית הכי מתוקה בהוליווד קרעה את כולם מצחוק בשלל הסרטים בהם הופיעה, הדהימה את המבקרים ואפילו לקחה הביתה אוסקר בזכות תפקידה בסרט "רוח רפאים". מי שביומיום מנחה את תכנית הבוקר הפופלארית "דה וויו", הצליחה לגרום לעולם לחשוב שלפעמים המגרעות שלך הם הדבר הכי טוב שיש לך לעבוד איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully