וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו איגלסיאס בישראל

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

11.12.2011 / 16:10

שנתיים אחרי הביקור האחרון שלו בארץ, חוליו איגלסיאס חוזר, שזוף מתמיד, לסיבוב נוסף על הנשים הישראליות. וואלה! סלבס ספרדי לוהט

שנתיים לקחו לחוליו איגלסיאס כדי להתגבר על הביקור האחרון שלו בישראל. שנתיים במהלכם הופיע בלי סוף, לא השאיר אף מכון שיזוף בתול ובעיקר פלרטט עם נשים נוספות מעבר לגלובוס. אמש (מוצ"ש) נחת בארץ מטוסו הפרטי (בוינג 737 יוקרתי) של איגלסיאס החתיך ממנו נשפכו לא פחות מ-3 טייסים, 30 אנשי צוות, שש עוזרות וכוכב אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטעים באוטו. חוליו מרגש את הנהג שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לידיעת המעריצות המבוגרות, שמתכוונות לחכות למאהב הלטיני מתחת לחלון המלון, אביו של אנריקה איגלסיאס, ישהה בסוויטה הנשיאותית של מלון דן, בתל אביב במשך שלושת הימים הבאים. למרות שמאז שנחת בארץ האיגלסיאס טרם עזב את חדרו המפואר, היום (א') הוא כבר הראה סימן חיים כאשר ביקש שישלחו לחדרו חומוס. מחר בערב מתוכננת לשזוף הרוטט הופעה אחת ענקית (אליה כבר לא ניתן להשיג כרטיסים), בהיכל נוקיה. מיד לאחר מכן הוא מתוכנן לצאת לטיול קצר בירושלים. כל האורגזמה הלאומית מתוכננת להסתיים ביום שלישי, מיד אחרי שהזמר יטפס שוב על מטוסו הפרטי וינטוש אותנו לטובת פרס כבוד שיוענק לו מידי קבוצת הכדורגל ריאל מדריד, על מכירת למעלה מ-300 מיליון אלבומים.

חוליו, יא הורס, אוהב את ישראל?
"בלב ובראש אני מרגיש יהודי וישראלי, אבל מהמותניים ומטה אני אינטרנשיונל".

וואלה! סלבס ניסתה פעם ספרדי כפול, קצת שרף לה, אבל בסוף היא אכלה אותו בלי מלח.

גם הנשיא פרס רטט כאשר פגש את חוליו בפעם הראשונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully