וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד התודות של וואלה סלבס

וואלה! סלבס

27.11.2011 / 17:30

לרגל חג ההודיה שנחגג בסוף השבוע האחרון בעולם הנוצרי, וואלה! סלבס ממירה את דתה לחמש דקות ומגישה את מצעד התודות האישי שלה. מהציוצים של בר רפאלי ועד העירום של אורית פוקס. וואלה! סלבס מודה

בר רפאלי תודה לך ש...

שאת מאפשרת לנו הצצה לעולמך הפרטי בכך שאת לא מפסיקה לצייץ דברים מצחיקים, מוזרים ואישיים, למרות ואולי בגלל שאת יודעת שזה מספק אייטמים למדורי הרכילות. תודה לך. באמת.

מעושרות, תודה לכן ש...

אתן מספקות לעם ישראל את מנת הטראש הבידורית השבועית. ובכלל, שאתן נותנות לכולם חשיפה לחיים שלעולם לא יהיו להם תוך כדי הבנה שהבדיחה היא עליכן ועדיין, זה לא ממש מזיז לכן.

ליהיא גרינר, תודה לך ש...

תמיד שנדמה לוואלה! סלבס שאין לה על מה לכתוב, את מגיעה עם משהו חדש. בין אם זה כלב חדש, עסק חדש או חבר חדש, את יודעת לספק את הסחורה ובגדול. תבטיחי שלא תעזבי לעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מפורסמים חסרי סטייל, תודה לכם ש...

באמת יש צורך להגיד יותר ממה שכבר נאמר בכותרת? תודה לכל הסלבס שאמנם עמוסים בכישרון וחינניות, אבל כשזה נוגע לסטייל, אין להם ולו מושג קלוש באיך להתאים את החולצה למכנס. תודה שאתם מספקים לכולם עוד כמה דקות של סיפוק בהבנה שלא כולם נולדו מושלמים.

אנשי שאלת השבוע, תודה לכם ש...

אתם ממשיכים לעשות סמים, לבגוד, לשכב עם ליידי בויז, לעשות אורגיות ובכלל לעשות דברים שאסור לעשות ואז גם מספרים את זה לחברים שמספרים לחברים שמספרים לוואלה! סלבס. אחרי כל השנים האלו ועדיין לא הבנתם איך זה עובד?

מפורסמים שאוהבים להתפשט, תודה לכם ש...

אתם כל כך צמאים לפרסום ולעוד אייטם בוואלה! סלבס והבנתם שרגע אחרי ש15 דקות התהילה שלכם נגמרות, הדבר היחיד שעוד יגרום לוואלה! סלבס לפרסם תמונה שלכם, יהיה אם תחלצו שד. תודה שתמיד אפשר לסמוך עליכם.

יונית לוי, תודה לך ש...

את היחידה שבאמת עוד מצליחה לשמור על דיסקרטיות וחשאיות בכל הנוגע לחייך הפרטיים ובכך בעצם, גורמת לוואלה! סלבס באמת לעבוד קשה ולהזיע. לראייה: המסוק שוואלה! סלבס הרימה בשביל לצלם את החתונה שלך. כייף לדעת שלא הכל קל להשגה בחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully