וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי לגולשת בטוויטר: "טיפשה"

וואלה! סלבס

22.11.2011 / 12:33

בר רפאלי צייצה בטוויטר נגד חוק לשון הרע "חוץ ממה שקשור לרכילות", בתגובה גולשת, שלא אהבה את הציוץ, קראה לה צבועה ובר החזירה לה ב"טיפשה". וואלה! סלבס תובעת

התיקון לחוק לשון הרע עבר אמש בקריאה ראשונה בכנסת, דבר שלא מצא חן בעיני בר רפאלי. למרות שהסופרמודל מבלה את רוב זמנה על שטיחים אדומים מסביב לעולם, היא עדיין מצאה את הזמן לצייץ בחשבון הטוויטר שלה את דעתה הנוקבת על החוק הטפשי: "כשקראתי את המאמרים על חוק לשון הרע - ראיתי רק סימני דולר במקום אותיות... הייתכן?!", תהתה הרפאלי בקול רם.

כמה שעות אחרי, הוסיפה גם היא תיקון לציון שלה והבהירה: "ובכל זאת, חצויה לגבי החוק - אפשר שיהיה רק לגבי רכילות? פליז". עוקבת אחת שלא ממש התרשמה מהתחינה של רפאלי כתבה את דעתה, "ממה בנית קריירה אם לא מרכילות, צבועה". רפאלי לא התבלבלה, והשיבה למעריצה: "מעבודה קשה. טיפשה". מיותר לציין שאם החוק היה בתוקף כבר בימים אלה, רפאלי יכולה היתה לעמוד בפני תסבוכת משפטית, הלא 'טיפשה', עלול להיחשב כלשון הרע ופגיעה בשם הטוב, במיוחד כשההערה מגיעה מכוכבת בינלאומית מוערכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וואלה! סלבס והראש החלול שלה היו צפים מזמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוקבים אחרים שהבחינו בקט פייט הוסיפו את דעתם. אחד כתב :"בלי לשון הרע בפיד בבקשה", אחרים סתם שמחו לגלות שרפאלי מצאה לנכון לענות לעוקבת הביקורתית. מיותר לציין כי אותה עוקבת היא לא היחידה שמאמינה כי רפאלי התפרסמה על חשבון אתרי הרכילות. בעבר נשמעו ביקורות רבות מצד צלמי פפראצי, שטענו כי הזדמנויות לצילום של רפאלי תואמו איתם בכל רחבי העיר על מנת שייכנסו לעיתונים, וכי אייטמים עליה הועברו למערכות התקשורת ממקורבים.

וואלה! סלבס אולי לא עובדת במקומות מתוחכמים כמו הכור האטומי או סט הצילום של ספורטס אילוסטרייטד, אבל היא מספיק מתוחכמת לא לקרוא לאף אחד טיפש. למרות שלפעמים מגיע לו.

בואו להגיד את מה שאתם באמת חושבים בפיייסבוק שלנו.

עם מי אתם בסילבסטר? בואו לראות סרט על חשבון וואלה! סלבס

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully