וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה טל חוזרת ל"על טבעי"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

17.10.2011 / 0:10

אלונה טל חוזרת לככב בסדרה המצליחה "על טבעי", בה היא מככבת לסירוגין משנת 2006, ומפטפטת עם האתר "טי.וי ליין" על האודישנים שלה בחו"ל. וואלה! סלבס כוכב על מדרכה

אלונה טל ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקנית טלויזיה מוערכת בארצות הברית. אחרי תפקידי אורח בסדרות מצליחות כמו "ורוניקה מארס", "דה קילינג", "שקרניות קטנות" ועוד, היא חוזרת לתפקיד מרכזי בעונה השביעית של "על טבעי" שחוזרת למסכים בסתיו הנוכחי. למי שהצליח לפספס, אלונה מככבת בסדרה לסירוגין, במהלך השנתיים האחרונות. אמנם הדמות שלה נהרגה באחת העונות הקודמות, אבל גם לזה מצאו התסריטאים פתרון יצירתי: דמותה של טל חוזרת בתור רוח רפאים. "אמרתי שאני תמיד אשמח לחזור לשחק בסדרה הזאת", סיפרה טל לאתר האינטרנט "טי.וי ליין". "אמרתי להם במהלך השנתיים האחרונות, שבכל פעם שהם צריכים אותי - שלא יהססו להתקשר. אני תמיד שמחה לחזור לסט הסדרה הזאת, זה מרגיש לי כמו משפחה".

אלונה טל. אלירן אביטל
על טבעית. אלונה טל/אלירן אביטל

"זה מאוד מרגש, זה הרגיש כמו לחזור הביתה, כי אני מכירה שם את כולם, 90% מהצוות שם לא משתנה וזה נהדר. כשאני באה זה מרגיש לי כמו 'אלוהים! לא ראיתי אתכם הרבה מאוד זמן!".

בנוסף, אלונה, המככבת בימים אלו בתוכנית "ילדי ראש הממשלה" של HOT, סיפרה על הפיילוט שצילמה לסדרה "Powers" של רשת FX האמריקאית: "אם הפיילוט יתקבל, אני אהיה חלק מהקאסט הקבוע של הסדרה, ואני מאוד מקווה שזה יקרה כי מדובר בסדרה המעובדת על פי קומיקס נפלא של בריאן מייקל". בנוסף היא הרחיבה על הסדרה: "מדובר בדרמת משטרה שמתרחשת בעולם בו לאנשים יש כוחות מיוחדים ברמות שונות. הדמות שלי נקראת 'זורה' והיא בעלת כוחות חזקים מאוד. היא חיה במשך אלפי שנים והיא ממש קשוחה, לא מנסה להתחבב על אף אחד". לסיום, סיכמה טל שהיא מקווה לקבל תשובה על הפיילוט עוד החודש, אז תחזיקו לה אצבעות.

הדבר העל טבעי היחיד שוואלה! סלבס יודעת לעשות הוא להעלים שקלים מהעו"ש שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלונה טל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully