וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתונות של השנה

וואלה! סלבס

25.9.2011 / 13:21

מהבופה, החופה, הרב ועד השמלה - קבלו את מצעד החתונות שהכי שמחו אותנו השנה. לוואלה! סלבס עדיין לא נמאס לצעוק: קולולולולולו

מקום 7: אלעד תשובה ורוני היימן

הזוג: השם אולי לא מצלצל מוכר ולא מדובר בפרסונה שמעסיקה את אתרי הרכילות, אבל החתונה הראוותנית של תשובה ג'וניור, בנו של איש העסקים יצחק תשובה, משכה אליה קבוצה לא מבוטלת של טייקונים, אנשי תקשורת, סלבס ופוליטיקאים לחגיגה שאולי לא תחזור על עצמה לעולם אחרי המחאה של קיץ 2011.

לוקיישן: יער בן שמן, שהוסב למתחם אירועים מעוצב.

אורחים: לא פחות מ-1,700 מוזמנים הגיעו לשלשל צ'ק, ביניהם אנשי אלפיון כמו שרי אריסון וגליה מאור, אנשי תקשורת כגון גדי סוקניק ונערות זוהר כמו רותם סלע ועדי נוימן בשביל הגלאם.

בתוכנית האומנותית: דיוויד ברוזה, ריטה, והזמר האגדי פול אנקה, שנחשב חבר קרוב של תשובה.

מקום 6: עדי כהן ואלי פרי

הזוג: היא בוגרת "כוכב נולד" והוא שחקן "הבימה". הצעת הנישואים המשמחת הגיעה אחרי שמונה חודשי זוגיות, וכהן מן הסתם, אמרה מיד "איי דו". חצי שנה אחרי, כהן עשתה ביונסה ובמהלך הופעה הודיעה שהיא בהריון.

לוקיישן: מתחם האירועים "גאיה" בצומת בין עובד מול 500 מוזמנים.

אורחים: כל החברים מימי "כוכב נולד" היו: הראל סקעת, צביקה הדר, מיכאל עינב והזוג מיכאל ביטון ושיר רודברג. חוץ מהם באו גם אנחל בונני, ליאור סושרד ולינור אברג'יל באאוטפיט צנוע במיוחד.

בתוכנית האומנותית: שתי שמלות של ריבה אושידו מוחלפות זו אחרי זו.

מקום 5: אפרת אברמוב ועומר בורשטיין

הזוג: היא מולטי-טאלנטית (תסריטאית ומגישה) והוא סטנדאפיסט. השניים החליטו למסד את הזוגיות אחרי שנתיים של דייטינג והתחתנו צ'יק-צ'ק אחרי ההצעה.

לוקיישן: כמו כהן, גם היא התחתנה באותו מתחם אירועים בצומת בית עובד. מי אמר הנחת סלב ולא קיבל?

אורחים: האקס דרור נובלמן דווקא לא היה, אבל כל החברים מתוכנית הקאלט "לילה בכיף" (להלן: דודו ארז, שחר חסון, אבי אטינגר והדר לוי) דווקא כן.

בתוכנית האומנותית: מוי בכיף.

מקום 4: מושיק עפיה ונטלי יעקובוב

הזוג: מושיק עפיה הוא אחד הזמרים האהובים בארץ ויעקובוב (28) עובדת בספא "סי אנד סאן". ההצעה הגיעה במהלך ארוחת ערב במסעדת "מסה", אחרי שלוש שנות זוגיות.

לוקיישן: אולמי "אווניו" בקריית התעופה. הזוג הגיע למקום עם לימוזינה וחגג עם אלף מוזמנים.

אורחים: אלירז שדה, שלומי סרנגה, מרינה קבישר ויקיר שעשוע, וכל המשתתפים של "חי בלה לה לנד", עוד הרבה לפני שהתוכנית עלתה לאוויר.

בתוכנית האומנותית: הזמר גד אלבז הכניס את הזוג לחופה, זיקוקי הדינור עפו ואייל גולן, ליאור נרקיס ושרית חדד נתנו שואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מקום 3: שרונה פיק ודניאל פדרמן

הזוג: היא ידועה יותר בתור הבת של צביקה פיק, והוא ידוע יותר בתור הבן של של איש העסקים מיקי פדרמן, יו"ר "אלביט" ומלונות "דן".

לוקיישן: הוילה של משפחת פדרמן בהרצליה פיתוח, ממש על קו החוף.

אורחים: כל הצמרת העסקית מצד החתן וכל צמרת עולם הבידור מצד הכלה. נשנשו ושתו: עדי קייזמן ואסתי גינזבורג, ג'ודי וסילבן, חנה לסלואו, צביקה הדר, נועה מימן ושמעון פרס אחד.

בתוכנית האומנותית: המאסטרו פוגש פנים אל פנים את מירית שם-אור, גרושתו איתה הקפיד לתקשר אך ורק במיילים ופקסים במשך שנים. למי שהתעניין: נרשמה תמונה משותפת.

מקום 2: מרינה קבישר ויקיר שעשוע

הזוג: היא פליטת "הישרדות" שזכתה לכינוי "התחת של המדינה", והוא איש עסקים עם עו"ש מרופד ביותר.

לוקיישן: החתונה התחילה במגדל דוד בירושלים, ומשם עברו כל 200 האורחים למלון מצודת דוד בעיר.

אורחים: יהודה לוי, שלום מיכאלשווילי, משה פרץ, אייל גולן והחברים מהישרדות: דן מנו וטל אנגלנדר שהגיע ביחד עם הספק חברה ספק אקסית, דנה דנקנר.

בתוכנית האומנותית: כאמור, החתונה נפתחה במגדל דוד, שם נערכה החופה פלוס הופעות של ריטה, שירי מימון ושמעון בוסקילה. בהמשך, המשיכה כל החבורה העליזה ללוקיישן השני, שם הם צפו בהופעה של עומר אדם. הופה!

מקום 1: מאיה בוסקילה ומתן כהן

הזוג: היא זמרת עם היסטוריה מפוארת בביטול חתונות (היוש דודי מליץ) והוא איש מערכת הביטחון. הכי מסוקס.

לוקיישן: אולמי "נסיה" בצומת ראם, מול גוורדיה של 700 מוזמנים.

אורחים: אין ספק שזאת הייתה אחת החתונות העמוסות, וכמעט כולם היו שם: ציון ברוך, גלית גוטמן, עדי אשכנזי, אורנה דץ, אגם רודברג, מיכל אמדורסקי, איציק זוהר, חן אהרוני והזוג הסקסואלי, הראל סקעת ועידן רול.

בתוכנית האומנותית: האירוע התחיל במסיבת עיתונאים, בה הציגה בוסקילה את שמלת הכלה שלה, שהיתה העתק מדויק (ולא מוצלח) של בגד הכלולות של הנסיכה גרייס קלי. אחר כך צעדה גרייס קלי הישראלית לחופה לצלילי הראל סקעת ששר את "נשבע". נשבעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully