וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא של קרן לא אוהבת את איתן אורבך

יוני פרוים | צילום: עדי אורני, יחצנים

21.8.2011 / 16:22

אימא של קרן שחם לא תתלהב לראות אותה מביאה את איתן אורבך לארוחת שישי. "ההתנהגות שלו אחרי הדייט הייתה לא גברית", היא מאשימה, ומקווה שעם גב יילך לה יותר טוב. וואלה! סלבס מאמי

כנראה שלאיתן אורבך, הרווק הנחשק של "הדור הבא 24/7", לא הולך ממש טוב עם הורים. אחרי שאביה של דניאל טרקאי הכריז שהוא לא מתכוון לסמס לה יותר כדי לחלץ אותה מטלפיו של השחיין לשעבר, גם אמה של קרן שחם מצטרפת למאשימים.

מלי שחם, אמה של קרן, לא ממש אהבה לראות כיצד בתה נפגעת, במיוחד אחרי הדייט האינטימי של השניים.
היה לך קשה לראות את קרן בסיטואציות אינטימיות עם איתן?
"לא היה קושי, כי אני מבינה את התנאים שקרן נמצאת בהם, אבל אבא שלה והאחים שלה הפסיקו לצפות בתוכנית מאז ששידרו את הנשיקה שלה ושל איתן. קרן היא האחות הקטנה במשפחה ומעצם היותם גברים קשה להם לראות את זה. בסך הכל קרן ואיתן הם שני אנשים פנויים ובוגרים, אבל אולי היא לא הייתה צריכה לספר את זה".

הדור הבא 24 7 יום 46 ליהי קרן. הדור הבא 24/7
לא הייתה צריכה לספר? קרן וליהי בפוזה שגרתית/הדור הבא 24/7

ראו שקרן מאוד נפגעה ממנו אחרי הדייט.
"ברור שהיא פגועה וברור שהוא פגע בה. ההתנהגות של איתן אחרי הדייט לא הייתה התנהגות גברית. בן אדם יוצא מדייט, וקרה מה שקרה, אבל עדיין – אתה חי איתה באותו בית ולהתעלם ממנה מספר ימים זה מאוד לא גברי".

במיוחד אחרי מה שקרה בתוך הדייט
"היא חשה שהיא מתאהבת במישהו והלכה עם זה עד הסוף. היא החליטה להיפתח אחרי שכולם אמרו לה שהיא סגורה, אז היא נפתחה ונכוותה. זה לא רק פגיעה בה – זאת גם פגיעה באגו".

את כועסת עליו?
"אני לא כועסת, אבל חושבת שההתנהגות שלו הייתה מאוד תינוקית. אם היית מספיק גבר לעשות דייט כזה תהיה מספיק גבר כדי לסיים את זה" .

הדור הבא יום 40 איתן קרן. הדור הבא 24/7
הכי תינוקי. קרן עם איתן/הדור הבא 24/7

את חושבת שדניאל יותר מתאימה לאיתן?
"אישית אני לא רואה שם חיבור מדהים. הזמן יגיד את שלו".

אז אולי עם גב יילך לה יותר טוב?
"גב בחור נחמד ויש לו סיפור חיים לא קל, אני מאמינה בזה שכל בן אדם צריך הזדמנות שנייה בחיים. לגביו ולגבי קרן, אני חושבת שהמבחן האמיתי יהיה אחרי שהתוכנית תגמר. אהבות מוצאים בחוץ. אפשר להתחיל משהו בבית, אבל רק אחרי שהתוכנית תגמר יהיה אפשר לדעת".

נו, ומה יהיה עם אתי חזן?
"לאתי אין כוונות רעות, אבל היא בחורה שלא מודעת למציאות ומשנה אותה בהתאם לסיטואציה. אין לה דעה עקבית אחת וזו הסכנה הכי גדולה. למרות הכל, קרן מצאה את הכוח להשלים איתה ואני מקבלת את ההחלטה שלה".

הדור הבא יום 45 אתי קרן. הדור הבא 24/7
אל תפחדי מהאמת, רק מהשקר ומהסתר. קרן ואתי מלרלרות/הדור הבא 24/7

ועד שקרן תחליט אם היא יותר פגועה מאיתן או יותר רוצה את גב, הדרמות בוילת "הדור הבא" לא מפסיקות. אלמונים הגיעו היום למתחם הדור הבא בבת ים, והחלו לזרוק אבנים ופתקים לתוך החצר. אחד הפתקים נפל לבריכה והבנות זכו לביקור של שוטרים שבאו לבדוק את הראיות ולאסוף טביעות אצבע. בפתקים היה כתוב (תודו שאתם סקרנים): "ליהי, יש לך שיניים של סוס".

לוואלה! סלבס לא משעמם אפילו לשנייה.

צפו בשידורים חיים מסביב לשעון

בואו להיות חברים של "הדור הבא 24/7" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully