וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דה לוקו נפצע במהלך התקפת טילים בבאר שבע

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

21.8.2011 / 9:34

אלון דה לוקו נפצע אתמול בעת שברח ממטח טילי הגראד בבאר שבע ונפצע ביד ובחזה. "בא לי להזמין את ביבי אליי הביתה שיבוא לשבוע בכיף", הוא אומר בשיחה איתנו. וואלה! סלבס יורדת למקלט

הזמר אלון דה לוקו אמנם טעם את החיים הזוהרים בהוליווד בתוכנית "חי בלה לה לנד", אבל אתמול הוא חזר למציאות הבאר שבעית כשנפצע בידו ובחזה בעת שברח מטיל גראד בסמוך לביתו. דה לוקו, באר שבעי מלידה, חי בעיר עם אשתו ושלוש בנותיו. "היום ראיתי את המוות מול העיניים", הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

"הכל התחיל כשנגמר לי המצבר באוטו", משחזר אלון דה לוקו את השתלשלות האירועים בשיחה עם וואלה! סלבס. "יצאתי לסיבוב עם המכונית כדי להתניע אותה, ועל הדרך החלטתי ללכת לתדלק. הגעתי לתחנת הדלק ופתאום שמעתי אזעקה. כיביתי את האוטו, יצאתי ממנו, ואז הבנתי שאין לי לאן ללכת, כי התחנה בשטח פתוח לחלוטין. מה, אני משוגע להשתטח על הרצפה בתחנת דלק?".

אלון דה לוקו. שלומי גבאי
"ראיתי את המוות בעיניים". אלון דה לוקו/שלומי גבאי

ומה עשית אז?
"הייתי עם עוד שוטר, שעזר לי להתניע את האוטו. פתאום הבחנתי בארבעה טילים עפים לכיווננו. היו איתנו עוד ארבעה-חמישה אנשים, וכולנו התחלנו לרוץ בטירוף. רצתי כל כך מהר, עד שבשלב מסוים כבר הייתי יחף. בחיים שלי לא רצתי כל כך מהר. תוך כדי ריצה, הבחנתי בעוד טילים עפים לכיוון שלנו, כבר התחלתי לחשוב: 'זה רודף אותי? זה אישי?'.

ואיך נפצעת?
"תוך כדי ריצה נכנסתי בעמוד, ונכנסתי בו מכל הלב – עם החזה ועם היד. גם אחרי ההיתקלות בעמוד, המשכתי לרוץ מתוך הפחד. 100 מטר אחרי, השתטחתי על הרצפה, ובדיוק אז אשתי התקשרה אליי. זה היה סרט של החיים".

איך אתה מרגיש עכשיו?
"חזרתי הביתה, והרגליים שלי בערו. עד עכשיו יש לי כאבים ברגליים מהריצות על האבנים, והחזה שלי כאב ושפשף כל הלילה. אבל מה שכן, נשארתי יפה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פגיעת הגראדים בבאר שבע, הבוקר שאחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיבלת טיפול רפואי?
"אני לא זז עכשיו לשום מקום ולא זז מהבית והילדים. זה הדבר היחידי שחשבתי עליו באותו רגע. אני לא מאחל לאף אחד לראות או להרגיש את המחשבה שזה הולך להיות הסוף".

איך הילדים מגיבים?
"הילדים בלחץ, אבל אור (בתו הבכורה של דה לוקו) גיבורה חבל על הזמן. אבל גם לשמוע בומים כשאנחנו בתוך הממ"ד זה מלחיץ. אתה רוצה להיות גיבור אבל לא גיבור ליד הילדים שלך. בא לי להזמין את ביבי אליי הבית, שיבוא לשבוע בכיף. נראה אם הוא עדיין חושב שהחמאס לא בעניין של הסלמה".

אתה גר הרבה שנים בבאר שבע. עברת חוויות דומות?
"כל הזמן נוחתים טילים ליד הבית. אני נולדתי בבאר שבע, אני באר שבעי גאה ואני לא הולך לזוז מפה, אבל דווקא במקרה הזה – בואו נשאיר את הגאווה בצד, כי לא בא לי לבכות על הילדים. ועם כל הכבוד למדינה, לא בא לי לדאוג לה אם היא לא דואגת לי".

וואלה! סלבס לא מתפנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully