וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב יוצאת למלחמה נגד שיר נוסצקי

וואלה! סלבס

27.7.2011 / 13:02

נינט טייב יוצאת למלחמה וירטואלית נגד העיתונאית שיר נוסצקי, אחת ממארגני מחאת הדיור. זה התחיל כשנוסצקי הדליפה בטורה האישי שיחות עם טייב וסלבס אחרים, ללא ידיעתם. זה נגמר בדם

עוד מחאה רועשת נרשמה היום בשדרות הפייסבוק כשנינט טייב שיגרה פוסט תחת הכותרת "תזוזי" (שזה "תמותי" החדש?), בעמוד המעריצים שלה נגד אחת, שיר נוסצקי - לשעבר משתתפת בקאסט "מחוברות 2" ופעילה במחאת הדיור. לפני שלושה ימים התפרסם טור דעה ב"ידיעות אחרונות" תחת הכותרת "אנחנו רוק מזוין", שם סיפרה בעלת הטור, נוסצקי, איך פנתה למוזיקאים שיואילו להשתתף בעצרת המחאה שהתקיימה במוצ"ש האחרון בתל אביב.

הרקע: באותה עצרת, עלתה מובילת המאבק דפני ליף על הבמה, ושיתפה את הקהל בתסכול על כך שחוץ משלומי שבת, אף אומן לא הסכים להופיע בעצרת. דבריה של ליף עוררו זעם רב אצל אמנים כמו הדג נחש ואחרים, שהביעו את מורת רוחם, בעיקר בטוויטר ובפייסבוק.

בטורה של נוסצקי, שיתפה זו באופן צהוב למדי את ניפנופם של איקונות רוק מהשתתפות בעצרת כמו להקת רוקפור, שלום חנוך, אביב גפן וגם כמובן, נינוש. נוסצקי, שפכה ציטוטים משיחות פרטיות עם אותם הסלבס בניגוד לידיעתם, ובסוף הכתבה פסקה: "כנראה שהרוק הישראלי הוא באמת גוויה מרקיבה, קבורה מתחת לשכבות של יחסי ציבור ואינטרסים מסחריים". בהמשך הוסיפה "הם (הסלבס) עסוקים בשיקולים תדמיתיים דווקא כשהתכנים שלהם סוף סוף מקבלים ביטוי במציאות. מהבחינה הזאת, המותג שלהם כרוקרים מחאתיים שקרי לא פחות מבמבה ומקוקה קולה". אאוץ'.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ילבות קיץ 2011. טייב ונוסצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ד'), נינה שיגרה מטען צד נפיץ בחזרה לעיתונאית, קבלו ציטוטים נבחרים: "מי שפגש בך פעם אחת יודע לזהות את מניעייך הלא טהורים שלצערי מכתימים את מחאתם של מאות אלפי אזרחים אחרים - אלו שכנראה כלל לא בחרו בך להובילם. ליבך כואב לנוכח התפוררות תרבות הרוק הישראלי - אבל ספרי לי איך את תומכת במאבק היומיומי לשימור התרבות הישראלית, ספרי לי את מתי הוצאת מכיסך 40 שקלים על אלבום או הופעה ותמכת במאבקם הקיומי של האמנים שידעת במדוייק להשתמש נגדם בציטוטים משיריהם. הלוא את המהות של הברנז'איות התל אביבית אותה את מגנה. לפני ולפנים המאבק במחירי הדיור - מאבקך האישי הוא שימור שמך בזיכרוננו".

לבסוף, תקעה טייב בנוסצקי סכין חלודה, סובבה אותה בזווית של 360 מעלות והרגה אותה סופית: "הספיקה לי פגישה אחת איתך בחגיגות אלבום הזהב לשלומי שבן, פנית אלי, לא אשכח את פרצופך כשהבנת שלא ידעתי מי את ומה שמך.אותו הפרצוף, הוא זה שעומד ומסתיר מאבק שלם". דאבל אאוץ'.

תגובתה של נוסצקי לא היתה ניתנת להשגה עד מועד פירסום הידיעה

וואלה! סלבס כבר מצאה לעצמה צ'ילבות לקיץ 2011, ואתם?

בעד מי אתם בקרב? בואו להצביע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תזוזי" זה "תמותי" החדש?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully