וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ביטר: "הוטרדתי מינית בהיכל התהילה"

יוני פרוים

14.6.2011 / 18:08

הדרמות ב'היכל התהילה' בעיצומן: שעות לאחר שסולק אבי ביטר מ'היכל התהילה', מלווה על ידי מאבטחים, מאיים ביטר לתבוע את ערוץ 24 בטענה להטרדה מינית ומנטלית. או לה לה

אבי ביטר הוצא הבוקר במפתיע מ"היכל התהילה" לאחר פחות משלושה שבועות, וזאת אחרי סערות שנקשרו בשהותו במקום, ובכללן מריבות בלתי פוסקות עם חלק מהדיירים ואף דרישות חוזרות ונשנות שעלו מצד המשתתפים האחרים להרחיקו מהבית. לא אחת הואשם ביטר כמי שלשונו פוגעת בסלבס אחרים בבית, והוא ננזף על ידי ההפקה מספר פעמים. הבוקר הודיע עורך התוכנית, שבי זרעיה, שביטר "הפר את התקנון האתי" של התוכנית ולכן הורחק, אך מאחורי הקלעים מצטיירת תמונה מורכבת הרבה יותר.

לדברי גורמים בהפקה, ביטר השתולל הבוקר והתבטא בצורה חריפה במיוחד נגד התוכנית ומשתתפיה, בין היתר מדווחים הגורמים שהזמר איים לפגוע בעצמו ובדיירים אחרים בבית. בהמשך פנה להפקת התוכנית וטען שהוטרד מינית. "הוא טען להתעללות מינית", סיפר גורם בכיר בהפקה, אך דומה שבהפקת התוכנית בחרו שלא לייחס אמינות לטענותיו ולהרחיקו מהבית. משסרב לצאת, נאלצו אנשי אבטחה לסגור אותו בחדר נעול למשך שעה ארוכה ובהמשך לפנותו בכוח. "מה שקרה שמה זה דברים פליליים חמורים ביותר, גם מיניים וגם פיזיים", סיפר לנו ביטר.

טוענים שאיימת לפגוע בעצמך ובאחרים.
-"אין לי תגובה לשטויות האלה".

בינתיים, שכר ביטר את שירותיו של עו"ד משה אלוני, במטרה להגיש תביעה נגד הערוץ. "ממש התעללו בו מבחינה פיזית, מבחינה מנטאלית, מבחינת הטרדות מיניות. כמה מהמשתתפים הטרידו אותו מינית", אומר אלוני.

איך זה שאיש לא ראה ואיש לא שמע? התוכנית משודרת בלייב.

-"לא הכל בלייב. הייתה שם הטרדה מינית, הטרדה על רקע מזרחי וגזענות, ועל רקע של מעצר שווא. אם אני אקח אותך ואכניס אותך לחדר סגור שם זה מעצר שווא".

הוא איים לפגוע בעצמו ובאחרים?

-"לא היו דברים מעולם. מה, הוא נראה לך טיפוס אובדני?

בכל זאת הוציאו אותו עם מאבטחים.

-"זה מפני שרצו לסלק אותו מהמקום. הסיפור קצת מסובך".

מערוץ 24 נמסר: "צר לנו שכך הוא מרגיש, אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".

וואלה! סלבס תמשיך לעדכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הושלך מ'היכל התהילה'. ביטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully