וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר גולדברג חרם

וואלה! סלבס

24.3.2011 / 17:13

משפחתו של עמיר גולדברג מתכוונת להחרים את גמר האח הגדול בשבת כי לטענתם הוא לא מקבל מספיק זמן מסך, במקום נמרחים ג'קי מנחם וליהיא גרינר על המסך. וואלה! סלבס בהלם

דורון גולדברג, אחיו של עמיר מספר לוואלה! סלבס שנמאס למשפחתו לצפות בעריכה מגמתית המקדמת את ג'קי מנחם, ליהיא גרינר ונופר מור על חשבון זמן המסך של עמיר.

דורון, הבנו שאתם מאוכזבים מהתוכנית של אתמול

נכון. אנחנו מבינים שזאת תכנית טלוויזיה ועורכים אותה בהתאם לכיוון מסוים אבל מה שהם עשו אתמול באמת היה מוגזם. אחרי עונה שלמה של צעדים כאלה נגיד עמיר, וזה נאמר בעדינות, אתמול הייתה תוכנית מוגזמת גם מבחינת זמן המסך שעמיר קיבל, הדברים שבחרו להראות והדברים שבחרו לא להראות.

מה למשל בחרו לא להראות?

הראו משפט שהוא אומר ומכעיס את סיוון. למרות שכבר שבועיים הוא מסביר לה את הקטע הזה, לא בוחרים לשדר את זה ובמקום זה משדרים שוב את אותו משפט מכעיס – כשעמיר אומר לה שהוא לא אוהב אותה ומחכה שהזמן יעבור. מראים רק את המשפט הזה כדי להוציא אותו רע.

מה עוד?

יש למשל פרומואים שבהם מראים כל פעם דייר אחר ושואלים אם הוא ינצח או לא. ראיתי פרומו עם התמונה של ג'קי, של נופר ושל ליהיא, אבל עוד לא פגשתי מישהו שראה קטע קישור כזה עם התמונות של עמיר וסיון. אם ראיתם תקנו אותי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

יש לכם עוד טענות כלפי ההפקה? הפרק של אתמול היה מוקדש כולו לג'קי?

בעיקר על העריכה המגמתית. זאת נשמעת כמו התבכיינות אבל מדובר בעריכה מוגזמת. את ליהיא רואים עושה גלגלונים בחצר ולא מראים איך היא ישבה שעה ולכלכה על אנשים ברמות שלא נראו בתוכנית.

עמיר למשל, צילם את עצמו מדבר על מה שעובר עליו ואומר המון דברים טובים, אפשר לראות את זה בעמוד שלו בפייסבוק אבל בתוכנית בערוץ 2 לא ראו מילה מכל זה.

בשיחה עם אלירז, הוא היה היחיד ששאל שאלות אינטליגנטיות ובמקום לשדר את זה בחרו להראות את ליהיא מצחקקת. אנחנו מרגישים שהעלימו שני דיירים.

איפה אתם בשבת?

אנחנו עדיין חושבים אם להגיע לגמר או לא. בכל מקרה אנחנו ננסה לצמצם את שיתוף הפעולה עם ההפקה. הם מתקשרים אלינו לגבי תוכניות, ותוכניות שיהיו אחר כך, ואנחנו נעשה הכל כדי ששיתוף הפעולה איתם יהיה מינמלי. אם פרידה לא עצרה ביילו, גם עמיר לא יעצור ביילו.

זה לא קצת קיצוני?

ברור שנהיה שם כדי לקבל אותו ולקחת אותו הביתה, אבל לא מעבר לזה.

מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "האח הגדול מתייחס לכל הדיירים באופן שווה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חרם, חרם, חרם. גולדברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully