וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנה וינטור - מכסחת את אירית רחמים והסלבס

חנה וינטור: צילום: אביב חופי

18.3.2011 / 0:20

לכבוד חג הפורים נכנסה חנה וינטור לתענית אסתר כשגילתה שהסלבס מתחפשים כל השנה. מי מתחפשת לננו אורית פוקס, מי לנערת מועדונים שיכורה ממארסיי, מי להיפסטרית ומי לאביב סביון?

אירית רחמים. אביב חופי
אירית רחמים/אביב חופי

חנה וינטור גילתה באיזו אג'נדת פאשן מפשפשת השורדת אירית רחמים. הפריזורע מולחמת בתוספות שיער מיותרות, סמרטוטפים מוחצי דדיים מסנוורים את הקרנית, שמלות חושפות צילוליט, ושוז שאת חייבת להיות לא שפויה כדי לדדות בהן משלימות את הטוטאלוס. מתוקה, ימי המסיבות שלך תמו, די להתחפש לנערת מועדונים שיכורה ממארסיי, קאפיש?

יהודה לוי. אביב חופי
יהודה לוי/אביב חופי

כשמאבחנים את האסונות של יהודה לוי הטוטאלוס האחרון מקולקציית הדיזאסטר כלל: פריזורע שמנונית, זקן ערווה מכונם, סמרטוטישרטים, מכנסיים מעוותות והמון זבנגים לקרנית שגרמו לכולנו להתבלבל בינו לבין אחד, אביב סביון. מזל שבימים אלו עשה זה שעווה ברזילאית לפניו, תודה באמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נינט טייב במדור של חנה וינטור. אביב חופי
נינט טייב במדור של חנה וינטור/אביב חופי

כשהגיעה אל תודעת הציבור לפני 400 שנה, נינט טייב התהדרה בפאסון של מטבוחה. עם השנים והמיני התנחלות בשירותי בר הפרוזדור נולד מעטה היפסטרי שגורד מתחתית האסלה: התקנת בואש דרוס לשיערה, שפכטל נרקוטי ושאר מלבושים שיאים לאבל על ימי הפריפריה הלא פוטוגניים. מצד שני, כל אלו הרבה יותר נאים מהאאוטפיכס שעשה גם לחנה וינטור ים של דמעות, תודו.

טאטום מירנדה. שוקה כהן
טאטום מירנדה/שוקה כהן

קוראים יקרים, מי זאת העלמה שצועדת בפן מקלות במבוק זול, שמלה מהקולקציה האחרונה של בוטיק רינה באלנבי, מגפי נערת בורסה רווחית ופאטת-תיק נובורישי? זיהיתם? לא? התשובה: זאת לא הגרסה הטרנסקסואלית של זינה הנסיכה הלוחמת, זוהי טאטום מירנדה, הסטייק החדש של אייל גולן. בין אלו שענו נכונה על השאלה תוגרל הפלולה של אילנית לוי.

אורית פוקס. נמרוד סונדרס
אורית פוקס/נמרוד סונדרס

זאת חוכמה מאוד קטנה לבדוק את קנקנה המוגדל של אורית פוקס, אבל אם יש מישהי שחיה בקרנבל של גן החשמל זו הגיברת. את תחפושת בובת הבראץ של פמלה אנדרסון מרכיבים: תוספות שיער חרוכות בגוון וטקסטורה של תבן, שפכטל בטקסטורת טיט, ואווטפיכסים שאפילו גרמו לנחש עצבני להעניש אותה על סרות טעמה. בקיצור דארלינג, את בביג מיסטייק, היוג'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חופית טייב נדבקה בחיידק התהילה ותופעות הלוואי גורמות לה לאגד בין דמותה של אורלי ויינרמן מהניינטיז לדמותה הצעירה של פנינה רוזנבלום מהסבנטיז. התוצאה: תחפושת לא משעשעת של ננו אורית פוקס: פריזורע רדיואקטיבית, שפכטל שהוכן מצואתה של סטייסי, שמלות ילדותיות שמפחידות גם את בעלת המדור וגם פדופילים. לא יפה להפחיד את חנה וינטור, לא יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully