וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטה משתדלת תמיד להיראות ייצוגית

וואלה! סלבס

24.6.2010 / 10:26

ריטה

ריטה משתדלת תמיד להיראות ייצוגית, מטופחת ומרשימה, ורק המילים האלה עושות לוואלה! סלבס הרגשה של זיקנה מתקרבת והולכת. בדרך כלל היא לובשת שחורים, אבל לכבוד הקרנת הבכורה של סרטה "בן חוזר הביתה" היא החליטה להפציץ. בשמלה מבהיקה שנראתה כמו נתפרה ע"י מעצב-על מאבו דאבי היא בעיקר הזכירה מנחת טקס הענקת פרס פקידת הבנק המצטיינת ל-1988.

פנייה נרגשת: תיצמדי לשחור.

יובל כספין

יובל כספין הוא מעצב גיי, ולכן מבינים וסולחים לו על הכל. אבל גם לסובלנות ישראלית (יש כזה דבר?) יש גבול. לו עברי לידר היה לובש אאוטפיט שכזה, ניחא, אבל לכספין אין זרועות צרות וחסונות, וחולצה שנראית כאילו מישהו שדד לה את השרוולים לא עושה לו טוב. וגם לא למי שנתקל בו. תגידו לא נאה לך, אל תסתכלי. אבל כספין לא מחזיק בממדים המאפשרים להתעלם ממנו, אז זה פשוט לא כוחות.

פנייה נרגשת: תירוץ הקיץ המעיק לא תופס במקרה הזה.

חן שילוני

לחן שילוני יש גוף שפותח בפניה אפשרויות לרוב. היא יכולה ללבוש מה שבא לה, ובשבוע שעבר באו לה נעלי סירה שעשו את שלהן, חולצת ספונג'ה ושורטס עם כיסים מבצבצים כמו שכתוב במדריך. אבל האבזם שבחגורה היו המשקפיים. כל פריט בנפרד עשה את העבודה, אבל כמו שסיימון קאוול אומר, "You're all over the place". הכל יחד מרגיש כמו ארוחה משפחתית, בה אתה לא יודע מאיזו דודה להתחמק קודם.

פנייה נרגשת: את חשבון הטיפול על התקף האפילפסיה לשלוח אלייך?

מאיה בוסקילה

כוכבת המדור מאיה בוסקילה כבר לא מפתיעה בהפתעות שלה. אבל בתמונה מלפני מהפך הבלונד לא בכוונה היא ממש הפתיעה. מן המפורסמות הוא גובה הדשא של הבוסקילה, לכן כשהיא לובשת שמלה בהדפס ג'ירף, וואלה! סלבס חושדת כי היא נוקטת אירוניה אופנתית, ומברכת על כך. אך מעבר להומור העצמי אין שום דבר טוב בשמלה האדומה הזאת.

פנייה נרגשת: אפילו מפה אפשר להרגיש את הבד ולקבוע שהשמלה הזאת מקומה מקסימום על חוף הים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מירב מיכאלי

מירב מיכאלי צמודה בעיקר לשחור, ולוואלה! סלבס לא אכפת. שתלבש מה שהיא רוצה. אבל החולצה הספציפית הזאת מוזרה מדי מכדי להתחפר באדישות. מן הסתם יש ערך אופנתי-רעיוני בהשארת קצוות בד פרומים (מחאה על הכאוס המשתרר בעולמנו?), אבל תכל'ס, שמישהו יגיד את זה - זה לא אטרקטיבי.

פנייה נרגשת: לא יפה לעבוד על אנשים שאין להם חוש טעם מפותח, ולספר להם שזה הדבר הכי יפה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully