וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשאילנית לוי נפנפה את אייל גולן

16.2.2018 / 0:04

בזמן שבר רפאלי נפנפה את הכתב של וואלה! סלבס, אילנית לוי נפנפה את הגרוש אייל גולן - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

אביב חופי

את הרשימה פותחת האישה והפה הגדול, אופירה אסייג, שהחליטה להיות לוחמת צדק ותיעדה מטפלת שמתעלמת מהתינוקת הבוכה שבעגלה. אסייג שלחה את הסרטון לכל קבוצות הוואטצאפ שלה בתקווה למצוא את ההורים, אלא שאז - ההורים פנו אליה וביקשו ממנה להפסיק מאחר והם מאוד מרוצים מהמטפלת.


מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אופירה אסייג. ניר פקין
לוחמת צדק. אופירה/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת האישה הריסים והמרפסת עם התריסים שהחליטה לפרסם סרטון באינסטגרם שלה בו היא מזמינה נשים לקורס, שימו לב, לזיוף אורגזמות. כן, אתם שומעים נכון - אביבית בר זוהר תלמד אתכן, בנות יקרות, איך מזייפים אורגזמה והכל בשלושה שיעורים. אל תתלהבו, בסך הכל מדובר בפרסומת לקונדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אביבית בר זוהר. צילום מסך
קורס מזורז. אביבית/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת קסניה טרנטול שלרגע עלה לה השתן לראש והיא חשה מינימום מלכת יופי, אחרת איך תסבירו את העובדה שכשצלם של וואלה! סלבס ניסה לצלם אותה רוכשת נעליים - היא פשוט דחפה אותו ואת המצלמה שלו.

קסניה טרנטול גיף. ניר פקין
עלה לה. קסניה/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד נמצאת עוד מישהי שלא ממש אהבה את הנוכחות של המצלמה ועוד יותר לא אהבה את השאלות שהופנו אליה - אז היא פשוט קמה והלכה. ככה זה כשבר רפאלי לא ממש מעוניינת להגיב על שאלות מקצועיות שמופנות אליה.

בר רפאלי גיף. בר רפאלי גיף, מערכת וואלה! NEWS
לא מתאים. בר/מערכת וואלה! NEWS, בר רפאלי גיף

ובמקום הראשון, עוד אחת שהחליטה לנפנף - הפעם מדובר במלכת היופי של כל הזמנים, אילנית לוי, שלמרות הפרסומים שתנחה את תכנית הכשרונות של אייל גולן ואביב גפן, היא החליטה להגיד "ממש לא" להצעה שקיבלה, כך שהיא לא תנחה את התכנית המדוברת, זאת למרות ניסיונות שכנוע רבים מצד ההפקה.

אייל גולן, אילנית לוי. אביב חופי
ממש לא נשמה! אייל ואילנית/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully