וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם שלישית גלידה? לאיזו לידה מתוקשרת אתם הכי מצפים

11.11.2017 / 0:29

נדמה כאילו הטרנד הנוכחי בקרב המפורסמים שאתם אוהבים לאהוב, הוא הריון עם צאצא שלישי - כך שבצירוף מקרים משמח, אנשי חדשות, כוכבנים ואפילו מלכת טראש עולמית ממתינים לבייבי מס' 3. אבל וואלה! סלבס רוצה לדעת, מה הלידה השלישית שהכי מלהיבה אתכם? בחרו

בשבועות האחרונים הן צצות כמו פטריות אחרי הגשם הראשון, נשים מפורסמות, אפילו סופר מפורסמות, שמרחיבות את המשפחה הפרטית שלהן ועל הדרך יעשירו בקרוב את ביצת הבידור בעוד בייבי - השלישי עבורן ועבור המעריצים שלהן. האם בפעם השלישית זה מתוק יותר, או שמדובר בצירוף מקרים מדהים בהחלט?

רכלו על ההריוניות המפורסמות בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הריון מסקרן? תמונה נוסטלגית של ליהיא גרינר ההריונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר שמעתם על נשות החדשות המובילות, תמר איש שלום ויונית לוי, ש(כנראה שלא) מתאמות את תקופת ההריון וחופשות הלידה שלהן. הדוגמנית יעל גולדמן מצפה לבייבי בוי, מיכל הקטנה נמצאת בשלהי הריון שלישי עם תאומים וזה עוד לפני ליהיא גרינר שהשילה שליש ממשקלה בטרם נכנסה להריון עם עוד בייבי, או מלכת הריאליטי-טראש הגלובלית קים קרדשיאן שבתום הריון פונדקאי תקבל תינוק נוסף למשפחה שלה ושל קניה ווסט. הילולה!

רגע לפני גל הלידות שיגיע בסופם של ההריונות, טפו טפו בלי עין הרע, וואלה! סלבס רוצה לדעת מה ההריון השלישי שהכי הפתיע, שימח וריגש אתכם. נכון, לא מדובר בילד ראשון, אך הטרנד המשולש, שווה רגע של מחשבה והחלטה. זה בידיים שלכם, אתם קובעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully