וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה הפתיעה במועדון סטנד אפ, ואז העמיסה בחור מסתורי

וואלה! סלבס | צילום: Spalshnews

28.9.2017 / 14:37

מתברר שה-BFF החדשה של מלכת הפופ, הקומיקאית איימי שומר, סחבה אותה למופע הפתעה משותף במועדון סטנד אפ קטנטן - שממנו מדונה יצאה כמובן בחברת בחור צעיר לוהט, שלקחה איתה הביתה. וואלה! סלבס פאנץ'

מדונה בניו יורק. splash
קוגרית, מי המסתורי שמאחוריך? מדונה בניו יורק/splash

בתקופה האחרונה, מלכת הפופ, מדונה, החליטה לערוך מספר שינויים בחייה: קנתה בית נופש בפורטוגל (שם היא מגדלת את ארבעת ילדיה המאומצים), השיקה את קו מוצרי הקוסמטיקה שלה לנשים חזקות בארצות הברית, הפכה לפילנטרופית המרכזית של מדינה האפריקאית מלאווי, החליטה שהיא לא רק אייקון מוזיקה אלא גם בדחנית ועלתה על הבמה כבר כמה פעמים בתפקיד המצחיקונת עם סטנד אפ שעשה צחוק מחייה.

נחמד, אבל יש דברים שאף פעם לא משתנים, למשל, גברברים צעירים שנצמדים אל הגברת בת ה-59, לפחות עד שנמאס לה מהם. אבא, אל תטיף וכו'.


עוד רכילות מרגשת:
קים קרדשיאן קיבלה מכתב התנצלות מהשודד
אליך, יו: השפנפנות המפורסמות הלוהטות של הפנר

רכלו על הבחור המסתורי של מדונה גם בפייסבוק

מדונה בניו יורק. splash
האאוטפיט, עם זאת, נלקח מהסרט "בת 16 הייתי"/splash

אז מתברר שהחברה הכי טובה החדשה של מאדג', היא הקומיקאית הלוהטת בשנים האחרונות בארצות הברית - איימי שומר. שתי הבלונדיניות החזקות, הגיעו אתמול (ד', שעון ישראל) למועדון סטנד אפ קטנטן ומפורסם בניו יורק סיטי - שם עלו לבמה יחד להופעת אילתורים מול הקהל ההמום, שאיש לא ידע עליה מראש. כלומר, כנראה מלבד מדונה ושומר, חה.

צחוקים איתן? ייתכן, אבל מה שמעניין אפילו יותר הוא שאחרי ההופעה שתיהן עלו יחד עם הפמלייה לחדר הפרטי של הקומדי קלאב. שעה אחר כך, שומר עזבה את המקום עם הכלב השחור והמתולתל שלה (שעונה לשם טאטי, אם תהיתם), אבל מדונה? נותרה שם עוד שעה ארוכה, מה שלא הכין את הפפראצי שהמתינו מחוץ למקום למה שקרה כשהחליטה לחתוך הביתה.

לא בת 16?

מדונה חוגגת יום הולדת בתופים ובמחולות

לכתבה המלאה
מדונה בניו יורק. splash
לייק אה וירג'ן, בערך. מדונה והגברבר המסוקס/splash

אז בטח כבר ניחשתם: מדונה, לא רק יצאה כשעה אחרי שומר כשהיא מאובטחת בשומרים החסונים של המקום, אלא מאחוריה צעד בחור צעיר, חתיך, כהה ומסוקס, ששמר על פנים חתומות גם כשנכנס איתה לאותו הרכב - שעל פי הדיווחים דהר לכיוון ביתה הפרטי של מלכת הפופ במנהטן. אלא אם מדובר בעוזר אישי חדש ומפתה, כנראה שהוא סטוץ צעיר, ממש כמו שמדונה (שבשנה הבאה תחגוג 60) אוהבת מאז הגירושים מהבמאי גאי ריצ'י. בתיאבון.


וואלה! סלבס מעמיסה בעיקר שוקולד, מהמדף בסופרמרקט.

איימי שומר בניו יורק. splash
איימי שומר, לעומתה, יצאה עם הכלבלב שלה מהמקום/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully