וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האהבה: שלומי שבת זכה להפתעת יום הולדת מרגשת

29.8.2017 / 12:53

הזמר האהוב, שיציין השבוע את הגיעו לגיל 63, זכה להפתעה מרגשת לרגל המאורע. בתפריט: חברה אחת כל יכולה, כמה מבני משפחתו של שלומי שבת והמון מטעמים שהוכנו לכבודו. וואלה! סלבס מתבלת

תמונות גולשים

יום הולדת, ולא משנה באיזה גיל, הוא תמיד סיבה למסיבה. יש כאלה שמארגנים לעצמם מסיבות בריכה המוניות, שוכרים אוטובוס עם גג פתוח עבור כמה עשרות מקורבים או לוקחים את כולם להפלגת שקיעה נוצצת בים התיכון - אבל אחרים מעדיפים שלא להיסחף עם ההילולה, אלא לציין את התאריך המיוחד בצנעה.

נניח, שלומי שבת, מוזיקאי אהוב, ענוג וחייכן בדרך כלל, שלא נחשב לאחד שחי את חייו בפומבי אלא בצנעה יחסית - כלומר, עד שכמה מבני משפחתו וחבריו הקרובים החליטו להרים לו חגיגה נחמדת לכבוד העבודה שבעוד כמה שעות (טוב, מחר) ימלאו לו 63 שנות סלסולים. איך הוא קיבל את זה? בשמחה, בעיקר בגלל הרוח, רק בגלל הרוח הטובה שלו.


עוד רכילות מרגשת:
ורד מפתיעה, נתי והשורדים חוגגים, מעיין ושגיא מבריזים
המחווה הכי מרגשת של אליאב לדנית

רכלו על החגיגה המוקדמת של שלומי שבת בפייסבוק

שלומי שבת חוגג. תמונות גולשים
חגיגה נחמדת. שלומי שבת עם בתו מנור/תמונות גולשים

אמש (ב'), השורדת במיל' ומפיקת האירועים בהווה, אירית רחמים, החליטה שמדובר בתזמון המושלם להפתיע את האיש על הגיטרה - כך שאספה כמה חברים טובים, בשילוב בני משפחתו של הזמיר, הילדים המוזיקליים מנור ואביהו שבת, לטובת מסיבת הפתעה שריגשה את שלומי במיוחד.

ברגעי ההפתעה, שהונצחו לטובת תיעוד ברשתות החברתיות, נראה שבת כשהוא לא מאמין שאספו את כולם (די!) לשיפודיה (הלם!) בחדרה (שוק!) ופתחו שולחן (תדהמה!) עמוס בשלל מטעמים לטובת כל המשתתפים - שרק הגיעו כדי לחבק ולנשק אותו, על הדרך לנגב חומוס או לבלוע שיפוד עסיסי. תענוג.


וואלה! סלבס לא מוזמנת לאירועים שכוללים מזון. כולם יודעים שאסור...

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יש לאכול? אביהו ומנור שבת בשולחן הכבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully