וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנס הגדול של שלומית מלכה ויהודה לוי

18.8.2017 / 0:12

הכדורגלן לשעבר שנפרד מהחברה האיטלקייה, הפאוור קאפל שמתגרשים למרות כל השמועות, הטופמודל שמצפה לבייבי שני, השחקנית שמחלימה ומתאוששת וכמובן, הנס הגדול שקרה לזוג המלכותי של הביצה המקומית - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותחים עם מצעד הפרודים, כי לרשימה נוספו עכשיו גם איציק זוהר ובת הזוג האיטלקייה, שאחרי מספר חודשים ביחד הבינו שהם לא מתאימים לזוגיות על שלט רחוק והחליטו להיפרד כידידים.

איציק זוהר. שוקה כהן,
כבר לא. איציק והחברה/שוקה כהן

קדימה למקום הרביעי שם נמצא זוג אחר שהחליט להיפרד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי כמובן, שלאחרונה החלו לצוץ שמועות על כך שהם מקפיאים את הליך הגירושים, אך נראה שהשמחה הגיעה מוקדם מדי כי דיווחים חדשים מבשרים כי השניים לגמרי מתגרשים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
לגמרי מתגרשים!/GettyImages

עכשיו קצת חדשות טובות כי במקום השלישי נמצאת אסתי גינזבורג, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס – מצפה לבייבי שני, שיצטרף לתא המשפחתי הקטן. כזכור, לפני מספר חודשים סיפרה הדוגמנית לעולם על ההפלה שעברה, וכעת, כאמור, היא ובעלה מצפים לתינוק שני.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
שיהיה במזל! אסתי ועדי/ניר פקין

אל המקום השני, עוד קצת חדשות טובות, והפעם מכיוונה של השחקנית לוסי דובינצ'יק שאמנם עדיין מאושפזת בבית החולים ומרותקת למיטתה, אך נראה שמצבה משתפר והיא כבר יוצאת לסיבובים בחצר בית החולים, שם אפילו פגשה את יהודה לוי.

לוסי דובינצ'יק. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות! לוסי ובתה/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, הסיפור שהצליח להרעיד מדינה שלמה, תאונת הקורקינט של שלומית מלכה כמובן, שאושפזה בבית החולים לאחר שהחליקה עם הקורקינט החשמלי והובהלה לבית החולים, שם ביקרו אותה כל חבריה מתעשיית הבידור עד שזו השתחררה לבית לטיפולו המסור של בעלה, יהודה לוי, שלא זז ממיטתה לרגע.

חתונת שלומית מלכה ויהודה לוי, 25 מאי 2017. טוויטר, צילום מסך
הנס שקרה! יהודה ושלומית/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully