וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד המלכותי של תובל שפיר

23.7.2017 / 0:03

אז לא, הוא לא הולך לגלם נסיך, אבל היי, גם לגלם את מלך החיות זה משהו, לא ככה? אז תכינו את הארנקים אם אתם רוצים לראות את כוכב הילדים שואג בקולי קולות. וואלה! סלבס חייתית

תובל שפיר. אביב חופי
שואג! תובל/אביב חופי

הודעה משמחת לכל הילדים המודאגים: אם גם אתם לא הבנתם למה עד עכשיו לא קיבלתם שום התראה על הופעתו של מלך הילדים, תובל שפיר, באחת מהצגות חנוכה, זה רק בגלל ששיפר חיכה לתפקיד שווה באמת, כזה שירגש אותו. ונחשו מה? הוא מצא, אז הורים יקרים – תכינו את הארנקים.

מה דעתכם על הליהוק? רכלו לנו בפייסבוק

תובל שפיר. ניר פקין
לא ינוח בחנוכה/ניר פקין

לאחר שסרב ללא מעט הצעות ומחזות זמר, שפיר הוא בין אחרוני הכוכבים שעדיין לא לוהקו לאחת מהצגות החנוכה, עד עכשיו, כמובן. אז אם אתם ממש רוצים לראות את שפיר מפזז על הבמות, רוקד, שר ובעיקר מזיע – הגיע הזמן לרכוש כרטיס למחזמר "מדגסקר" שיעלה בחג החנוכה הקרוב, בו ישחק תובל את אלכס האריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תובל שפיר. אביב חופי
אלכס האריה/אביב חופי

המחזמר, אותו רכש את זכויותו מאור מימון שמפיק את גם "היירספריי", מגולל את סיפורו של אלכס האריה שביחד עם חבריו מרטי הזברה (עודד פז), מלמן הג'ירפה (נדב אבקסיס), וגלוריה ההיפופוטמית (שני קליין) נחשבים למנהיגים של גן החיות שמתעורר לחיים בלילה, כשהפארק נסגר למבקרים. ביום הולדתו של מרטי – הוא שוקע בדיכאון ובורח מהגן. החברים, שיוצאים לחפש אותו – נתפסים רגע לאחר שהם מוצאים אותו על ידי ארגון זכויות בעלי חיות שמחליטים לשחרר אותם בג'ונגל, אלא שהתכניות משתנות והם נסחפים לחוף מדגסקר – שם הם מנסים להסתדר בנוף הפראי.

וואלה! סלבס תמיד חלמה להיות לביאה ולהגן על הפחמימות שלה מאנשים רעים

נדב אבקסיס. אביב חופי
איך אתה בתור ג'ירפה? נדב/אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • תובל שפיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully