וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאים לתמוך: המפורסמים לוקחים צד בסערת השוויון באימוץ

19.7.2017 / 11:31

סקעת, סטטיק ועברי לא לבד: המפורסמים בארץ לא יכלו להישאר אדישים לסערת השוויון באימוץ. כך שלאחר שוואלה! סלבס פנתה אל הכוכבים - שלומית מלכה, ג'ודי ניר מוזס, דנה פרידר ואחרים החליטו להשמיע את קולם ברשתות החברתיות. הכי אקטיביים

בווידאו: אביבית בר זוהר וצוות המחזמר "סיפור הפרברים"

מי שמכיר את וואלה! סלבס, יודע שאחד הנושאים שיותר יקרים ללבה הוא הקהילה הגאה. כך שלאחר ששמעה על תגובת המדינה לבג"ץ, לפיה נטען כי אימוץ על ידי זוגות חד-מיניים יעמיס "חריגות נוספות" על הילד, מה שהוביל לסערה ציבורית - היא הבינה שמשהו פה לא כשורה והחליטה לפעול.

הסטטוסים של הראל סקעת, עברי לידר והמוזיקאי סטטיק ברשת, הביאו את וואלה! סלבס לפנות למפורסמי ישראל וביקשה מהם להביע תמיכה במאבק המתמשך והצודק של הקהילה הגאה שנלחמת על הזכות שלה לאמץ ילדים, בהליך חוקי במדינה הדמוקרטית שבה הם חיים. ובכן, ההיענות הייתה מדהימה, כי נראה שגם הסלבס מבינים שמשהו בהחלטה הזו אינו כשורה!


רכלו על המפורסמים שלקחו צד בסזערת השוויון באימוץ גם בפייסבוק

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם

שלומית מלכה, אגם רודברג, ג'ודי שלום ניר מוזס, ישראל אטיאס, איציק זוהר ומיכל הקטנה, היו רק חלק מהאנשים שהצטרפו לקמפיין, תחת הסיסמה "אנחנו לא אזרחים סוג ב'". השדרנית דפנה לוסטיג סיפרה על הילדים של אחותה שאותם היא מגדלת עם בת הזוג ועל כמה שהם מדהימים. "החושך של ממשלת ביבי, פנים רבות לו: הפעם המטרה שלהם היא ההורות בקהילת הלהט"ב", כתבה לוסטיג.

גם המגישה לוסי אהריש לא נשארה שותקת וכתבה, "אין חצי דמוקרטיה... דמוקרטיה היא שלטון העם ולעם נמאס מחבורה של גזענים, הומופובים, שונאי אדם וחסרי סבלנות", בעוד שמיקי בוגנים טען כי "נמאס לנו לשתוק! נמאס לנו להיות סוג ב'! אנחנו משלמים מיסים וממלאים את חובותינו כמו כל אזרח במדינת ישראל".

עברי לידר

"מתבייש במדינה שלנו"

לכתבה המלאה
שלומית מלכה. אינסטגרם, צילום מסך
שלומית מלכה/צילום מסך, אינסטגרם

מפורסמים מוכרים נוספים שלא יכלו להתעלם מהעוול שנעשה לקהילה הגאה ופרסמו תמונות וסרטונים לפיהם הם קוראים להגיע להפגנה שתערך ביום חמישי בשעה 18:30 בקרית הממשלה שבתל אביב, היו אדל בספלוב, שי מיקה יפרח, מייקל לואיס, רוסלנה רודינה, ירדן הראל, שביט ויזל, אופירה אסייג, בר רפאלי ודנה פרידר.

אביבית בר זוהר אף הגדילה וצילמה וידאו שמדבר על החוק הלא הוגן, בעוד שהשחקנית רונה לי שמעון צילמה קליפ מיוחד שבו כל נראים חברי צוות המחזמר "סיפור הפרברים" עומדים בשורה ושותקים בזמן שהם עושים את הסימן לשלום ("פיס") באצבעותיהם.


וואלה! סלבס מזמינה את כולכם לבוא ולקחת חלק בהפגנה מחר (ה') בשעה 18:30, מול קריית הממשלה שבתל אביב.

מירי בוהדנה. אינסטגרם, צילום מסך
מירי בוהדנה/צילום מסך, אינסטגרם
מיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
מיה דגן זועמת/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
המסר של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
אורנה דץ. אינסטגרם, צילום מסך
אורנה דץ/צילום מסך, אינסטגרם
ירדן הראל. אינסטגרם, צילום מסך
ירדן הראל/צילום מסך, אינסטגרם
לירון ויצמן. אינסטגרם, צילום מסך
לירון ויצמן/צילום מסך, אינסטגרם
שביט ויזל. אינסטגרם, צילום מסך
שביט ויזל/צילום מסך, אינסטגרם
טום באום. אינסטגרם, צילום מסך
טום באום/צילום מסך, אינסטגרם
מייקל לואיס. אינסטגרם, צילום מסך
מייקל לואיס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully