וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת: "אני קורא לכם לא להתגייס לצבא!"

וואלה! סלבס

17.7.2017 / 11:48

לאחר הראיון החושפני, אותו העניק הראל סקעת לוואלה! סלבס - שם הוא מביע את תחושותיו הקשות לגבי מתן זכויות לקהילה הגאה, מגיע פרסום התנגדות המדינה לאימוץ על ידי זוגות חד מיניים והוא כבר ממש לא מתכוון לדבר בנועם. וואלה! סלבס מחאה

מגד גוזני

אם גם אתם הייתם בין האנשים שחשבו שהם חיים במדינה ליברלית, ואז התעוררתם אתמול (א') רק בשביל לגלות שכנסת ישראל לא מאפשרת לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים - תדעו שאתם לא היחידים. בין המפורסמים הרבים שיצאו נגד ההחלטה, היה גם הראל סקעת, שהחליט כי הוא לא מתכוון לשתוק, ובפוסט אמיץ ודעתני בפייסבוק כתב את אשר על ליבו. בצלאל סמוטריץ', שומע?

לעוד רכילות מהביצה:
מזל טוב! נסרין קדרי מאורסת
גורג'ס: הלוק החדש של שלומית מלכה

מה אתם אומרים על הפוסט של הראל סקעת? רכלו בפייס

הראל סקעת. מגד גוזני
"אני קורא לכם לא להתגייס לצבא!". הראל סקעת/מגד גוזני

סקעת, שביקר בסניף של ארגון הנוער הגאה בבאר שבע, סיפר על המפגש, "מרגש לראות דור שלם של נערים ונערות שמדברים על אהבת חינם, קבלה וסובלנות", כתב סקעת והוסיף, "יום יבוא עוד כמה שנים ותצטרכו להתגייס לצבא ולתרום את חלקכם.. בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו וגאה להיות יהודי ומדבר על זה מעל כל במה בעולם, שירת בגאווה בצבא, זה שבן זוגו רב סרן בצהל ומשרת קרוב לחודש בשנה עד היום, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא!" כתב סקעת.

הפוסט, שסחף עשרות שיתופים ומאות תגובות ברשתות החברתיות, הגיע בהמשך לראיון החושפני אותו נתן לוואלה! סלבס, שם דיבר לראשונה על הרצון שלו ושל בן זוגו בשש השנים האחרונות, עידן רול, להביא ילדים לעולם ועל הקשיים העומדים בפניהם : "אותי זה כרגע מאוד מעצבן, מעצבן ברמה שאמרתי לעידן 'אני נשבע לך, בא לי ללכת לבית ראש הממשלה ולהצית שם גלגלים' - זה מתסכל אותי מאוד"

עוד באותו נושא

הראל סקעת על הקושי בהבאת ילדים: "מבואס על המדינה שלנו"

לכתבה המלאה
הראל סקעת. ניר פקין
אמיץ. סקעת ורול/ניר פקין

האמן הוסיף וקרא לכל העוקבים: "לא לשלם מיסים על הכסף שתרוויחו בקרוב, בכלל, כל חובה שהמדינה מבקשת מכם למלא פשוט תשימו זין. כי זה מה שהיא שמה עליכם בכל הקשור לזכויות השוות(!!!!) שמגיעות לכם". לקראת סיום הדגיש: "גברת איילת שקד ושאר פוליטיקאים פחדנים מאין כמוכם. אתם לא שווים אותנו." שאפו על הנחישות.


וואלה! סלבס אימצה שלושה גורי כלבים, ארבעה חתול ועכבר. גן חיות שכזה.

הראל סקעת. פייסבוק, אתר רשמי
הפוסט הנחרץ. הראל סקעת/אתר רשמי, פייסבוק
הראל סקעת. רפי דלויה
לא מתכוונים לשתוק. סקעת ורול/רפי דלויה
עופר ניסים מסיבה. אורית פניני, מערכת וואלה! NEWS
"אתם לא שווים אותנו". סקעת ורול/מערכת וואלה! NEWS, אורית פניני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully