וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שטמטמה את אורנה בנאי

14.7.2017 / 0:04

שחקן הכדורסל שהפך לאבא, הפאוור קאפל שמועמדים להנחות את "האח הגדול", החיילת שהתלוננה על הטרדה מינית ועושה חיל בדוגמנות, מגישת הטלוויזיה שנפרדה מבעלה וכמובן, הרומן של השחקניות המפורסמות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עיבוד תמונה

את הרשימה פותח שחקן ה-NBA הישראלי, עומרי כספי, שמלבד בשורות טובות על חתימת חוזה בקבוצת NBA, הוא גם קיבל לעולם את בתו הראשונה, כך שהחגיגה כפולה ומכופלת. מעניין אם הוא קולע את החיתולים לפח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל. עומרי, אשתו והילדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא הפאוור קאפל של הביצה המקומית, אילנית לוי ואלירז שדה שעל פי מקורות יודעי דבר, שמם עלה כמגישים פוטנציאליים להנחות את "האח הגדול" שעבר מקשת לזכיינית רשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
חתונה מירב פלדמן. ניר פקין
בקרוב על המסך? אילנית ואלירז/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת החיילת, מאי פאטל, ששמה עלה לכותרות בעקבות התלונה שהגישה נגד המפקד שלה, לירן חג'בי, בגין הטרדה מינית, שבזמנה הפנוי גם דופקת פוזות למצלמה ומרוויחה את לחמה מעבודות דוגמנות.

מאי פאטל מדגמנת. אתר rockglam, צילום מסך
מדגמנת בשעות הפנאי./צילום מסך, אתר rockglam

אל המקום השני מגיעה מגישת הטלוויזיה הלוהטת, דנה גרוצקי, שאחרי 4 שנות נישואים וילדה מתוקה אחת, החליטו היא ובעלה לשים סוף לנישואים שלהם, כך שבקרוב יפגשו על מדרגות הרבנות.

דנה גרוצקי. ניר פקין
כבר לא. דנה וחיים/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הזוגיות שהטריפה ביצה שלמה, זאת לאחר שוואלה! סלבס חשפה בפניכם כי בת הזוג המסתורית של אורנה בנאי – היא לא אחרת מאשר כוכבת "מטומטמת", בת חן סבג. בשיחה עם וואלה! סלבס אישרה סבג את הפרטים ומאוחר יותר אף נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מודה שהיא מבסוטה מהזוגיות עם הקומיקאית המפורסמת.

בת חן סבג, אורנה בנאי. שוקה כהן
הורסות! אורנה ובת חן/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully