וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מיקי בוגנים יודע על סיון קליין ומירי בוהדנה שמלחיץ אותן?

קים וויס

29.6.2017 / 10:56

כשהחבר הכי טוב של גלית גוטמן, אילנית לוי ועוד כמה מהנשים המפורסמות בארץ עורך אירוע להשקת מוצר שלו הוא משמש כפרזנטור - אף אחת לא מחמיצה את החגיגה. בכל זאת, מיקי בוגנים שומר את הסודות הכמוסים שלהן בראשו. וואלה! סלבס מיובשת

(צילום: שי מתניה, עריכה: רן צימט)

אתם מכירים את מיקי בוגנים בתור מעצב השיער ואמן האיפור החביב על נשים רבות בארץ, מלך הבלונד שהמון כלות שבוחרות בו ללוות אותן ביום המרגש בחייהן, בעוד שכוכבות כמו שלומית מלכה ובר רפאלי מגיעות עד אליו כדי שיהפוך אותן לזוהרות במיוחד. אבל הוא? רק רוצה להיות בריא ושמח, תוך כדי שהוא שומר לעצמו את הסודות הכי כמוסים של הנשים הסופר-מפורסמות בכספת שלו.

"בגילי המופלג, באמצע שנות ה-40 לחיי, אני כבר לא מתעצבן מכלום", גילה באירוע השקת מייבש השיער Dyson supersonic, לו הוא משמש כפרזנטור בארץ. לאחרונה, עלה לכותרות בגלל הלוק החדש והחטוב שלו או הקעקועים הצבעוניים שבהם התחדש, אך לדבריו "אני מאוד נהנה, אבל לא נותן לזה כזה משקל, כדי לשמור על משהו מתון, לא להתאכזב אם זה לא יצליח. קודם כל צריך לאהוב את עצמך מבפנים ולא להתאכזב אם זה לא מצליח, להמשיך לחיות את החיים", הוא מסביר.


רכלו על מיקי בוגנים והחברות גם בפייסבוק

מיקי בוגנים, אירית רחמים. ארז חרודי עושים צילום,
נשיקות. מיקי בוגנים עם אופירה אסייג/ארז חרודי עושים צילום

רבות מהנשים המפורסמות בארץ שהגיעו אתמול (ד') לאירוע ההשקה רק בגלל מעצב השיער שלהן, מסבירות שמיקי לא רק ספר אלא ממש "פסיכולוג, מורה דרך, החבר הכי טוב. מתמכרים לבן אדם". בעוד שמלכת היופי במיל', סיון קליין, גילתה שלמעצב השיער החביב עליה יש קשר טלפתי עם הלקוחות היפות שלו, גלית גוטמן הבהירה ש"הוא מכשפה, הוא יודע דברים, מרגיש דברים". אחר כך, הסבירה ש"הוא יכול להתקשר אליי ולצעוק על משהו שעליו עדיין לא דיברתי עליו עם אף אחד". אמאל'ה!

אומרים שהספר הוא לא רק חבר טוב, אלא גם איש סודם של הלקוחות האדוקות שלו - בהן גם אורנה דץ, שביט ויזל, בל אגם ודפנה לוסטיג - אבל האם בוגנים מחזיק מידע בנוגע אליהן, שאם יתגלה יכול להביך, או להרוס את תדמיתן? לפי אילנית לוי, שטוענת שמיקי היחיד שיכול לצעוק עליה, התשובה היא כן, "הכל שמור אצל מיקי בכספת. אם תהיה מהפכה... עדיף שכולנו נעלה על מטוס, בכרטיס לכיוון אחד", צחקה.

מיקי לאלירז שדה:

"או שמגיעה טבעת או שתחזור לפרדס חנה"

לכתבה המלאה
מיקי בוגנים, גלית גוטמן, עדה בוגנים. ארז חרודי עושים צילום,
בלונדיוניות נהנות יותר. בוגנים עם אמו, עדה בוגנים וגלית גוטמן/ארז חרודי עושים צילום

גם במקרה של מירי בוהדנה, הוא זה שיודע 99.9% מהדברים על חייה, בעוד שאירית רחמים הבהירה ש"זו גדולה להיות 'סקיי ניוז', אבל לשמור שאף אחד לא ידע כלום על השני. אם הוא פותח כולנו צריכות לעשות לנו מצבה".

או כפי שאופירה אסייג סיכמה: "אם גונבים למיקי בוגנים את הטלפון אני גמורה. הסודות שיש לו, עם כל החברות הנוצצות וחייהן האישיים... כולנו מתייעצות עם מיקי, שלא יגנבו את הטלפון שלו לעולם!".


וואלה! סלבס נהנית כשמיקי מייבש אותה, בכל פעם מחדש.

מירי בוהדנה, סיון קליין. ארז חרודי עושים צילום,
ליידיז, אלה מירי בוהדנה וסיון קליין/ארז חרודי עושים צילום
מיקי בוגנים, גלית גוטמן. ארז חרודי עושים צילום,
קודם כל, זמן לסלפי/ארז חרודי עושים צילום
שביט ויזל, נועם פרוסט, דנה גרוצקי. ארז חרודי עושים צילום,
בננות. שביט ויזל, נועם פרוסט ודנה גרוצקי/ארז חרודי עושים צילום
אירית רחמים. ארז חרודי עושים צילום,
הכי לא מיובשת. אירית רחמים/ארז חרודי עושים צילום
מיקי בוגנים, אודטה. ארז חרודי עושים צילום,
תראו מי זו. מיקי בוגנים עם אודטה/ארז חרודי עושים צילום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully