וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב הגיע, אך מי הכוכב שגורם לכם לפריחה?

15.4.2017 / 2:01

בין הפרחים לפרפרים, לעונת המעבר האביבית ישנה תופעת לוואי מציקה: אלרגיה, ממש כמו זו שנגרמת לחלקכם כשאתם קוראים על כמה מהאנשים המפורסמים בעולם. מי מהם הכי גורם לכם להתגרד? עזרו לוואלה! סלבס להכריע

איך יודעים שבא אביב? השמש יוצאת מבעד לעננים, הפרחים מרעננים את הנוף והציפורים מצייצות בשחקים, אבל הכוכבים - מעסיקים את כולם כרגיל. בין הטיולים בחיק הטבע לארוחות החג, ישנה תופעת לוואי אחת מעיקה מאוד שמגיעה עם לחילופי העונות: האלרגיה, כפריחה, עיטושים או גירוד מטריד. כן, כמו זו שנגרמת לחובבי הרכילות אחרי קריאת עוד כותרת שערורייתית או צפייה בתמונות פפראצי של מפורסם לוהט כזה או אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פורח. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעוד כתבה על בר רפאלי, דרך בני הזוג שימי תבורי את יהודית באומן ועד למלכה הבלתי מעורערת של הכל, מיס ריאליטי-טראש קים קרדשיאן, נדמה שאם יאייתו את שמם של כמה מהאנשים המפורסמים בביצת הבידור אפילו עוד פעם אחת, היקום יקרוס לתוך עצמו.

אז זהו, שלא ממש, כך שבעוד יש את אלה שצורכים כל פיסת מידע חמה על רי-רי או פליט "האח הגדול" (או כל ריאליטי אחר) גנרי בשקיקה, אחרים בעיקר מתעצבנים על עוד אזכור כזה או אחר לכוכב במדורי הבידור והתרבות. אבל מי הכי גורם לכם לזוז באי נוחות, לשחרר נשיפה זועמת ולהתעטש כשכותבים עליו?

יאללה, לכבוד האביב הגיע זמנכם לסייע לוואלה! סלבס לבחור, מי הסלבס שעושים לכם פריחה. הצביעו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully