וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מי גנבה את ההצגה בשבוע האופנה?

17.3.2017 / 0:58

האיט גירל שהזמינה את צמד הזמרים להופיע בחתונתה, זוג כוכבי הריאליטי שעלו שלב ביחסים, מגישת החדשות שיצאה מהתחפושת הקבועה, ההוליוודיים שניסו לשקם את היחסים בעזרת דם, וכמובן, הגברת הראשונה שגנבה פוקוס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

את המצעד פותחת האיט גירל ההורסת, דנה זרמון, שבקרוב תחליף סטטוס כשתינשא לגיא ביטון והחליטה לעשות את זה בצורה הכי מנקרת עיניים, כך שלשלב ההופעות החיות היא גייסה את סטטיק ובן אל שיתנו בראש.

סטטיק ובן אל, זהב. משה נחומוביץ',
ירימו את החתונה. סטטיק ובן אל/משה נחומוביץ'

אל המקום הרביעי מגיעים עוד זוג שאם ימשיכו כך, עשויים לסיים גם הם מתחת לחופה - אינדל קבדה ועדן סבן כמובן, שלא בזבזו רגע וכבר פגשו את ההורים. כלומר רק את של עדן, שאישרו את הזוגיות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עדן סבן, אנדל קבדה. עידו שחם
עולים שלב. עדן ואנדל/עידו שחם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת המגישה הלאומית והרצינית יונית לוי, שלרגל חג הפורים החליטה להתחפש למשהו חמים יותר מהדמות שהיא מביאה למסך והגיעה למסיבת הפורים של חדשות 2 במחווה לסרט מטריקס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלכת הקרח. יונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצאת ידיעה שהמיסה אפילו את מלכת הקרח! חודשיים לפני שהתגרשו, ניסו אנג'לינה גולי ובראד פיט לשקם את היחסים ביניהם. לא , לא על ידי יועץ נישואים כי אם על ידי קעקוע שעשו בקמבודיה. איך זה אמור לעזור, אתם שואלים? השניים השתמשו באותה המחט על מנת לקעקע את עצמם.

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
קשר דם. אנג'לינה/ספלאש

ובמקום הראשון, האישה הראשונה, או שמא השנייה של ישראל - שרה נתניהו, שהחליטה לעשות מלניה טראמפ כשהגיעה לפתיחת שבוע האופנה הישראלי כאורחת הכבוד. נתניהו עוררה לא מעט הדים ברשתות החברתיות כשהפציעה בשמלה ירוקה ולצידה סנדרה רינגלר ושלי גפני.

שרה נתניהו. שוקה כהן, אלירן אביטל, יח"צ,
בשמלה ירוקה. שרה/שוקה כהן, אלירן אביטל, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully