וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה לא עזר: אנג'לינה ג'ולי התקעקעה לשיקום היחסים עם בראד פיט

וואלה! סלבס I צילום: Spalshnews

13.3.2017 / 10:20

חודשים לפני הפרידה המתוקשרת של הפאוור קאפל, אנג'לינה ג'ולי ניסתה להציל את המצב הזוגי עם בראד פיט - כשקעקעה על גופה שלושה ציורים מטורפים בתקווה לאיחוד בינה לבין מי שהפך לאקס. וואלה! סלבס אין סיכוי

אתר רשמי

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט עברו ככל הנראה את הפרידה ההוליוודית המתוקשרת של השנה האחרונה. הפאוור קאפל שנחשב במשך שנים רבות אחד מהזוגות הנוצצים והפוטוגניים ביותר שידע עולם הבידור, נפרד לפני כמספר חודשים ועשה זאת בצורה מכוערת למדי: מהשמצות של אנג'י על כישורי האבהות של פיט, התעללות בילדים, עד להתמכרות (שלו) לאלכוהול ובקיצור כל מה שעולה על רוחכם בכדי לכבד את הטייטל - גירושים מכוערים.


לעוד רכילות מהביצה:
טום באום הופך לדיווה הכי מפורסמת בעולם
עדן סבן ואנדל קבדה עולים שלב ביחסים

מה אתם אומרים על הקעקוע המטורף שעשתה אנג'לינה ג'ולי? רכלו

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
נראה כמו כאבי תופת... אנג'לינה ג'ולי מתקעקעת/ספלאש

אך מסתמן כי ג'ולי גם רגישה כשהיא רוצה, כי על פי דיווחים בהוליווד, השחקנית ניסתה להציל את המצב חודשים לפני הפרידה הקשה ובחרה בדרך מאוד לא קונבנציונלית. עד אשר השניים החליטו לאחד כוחות ולצאת בגירושים מפוייסים, נסעה ג'ולי עם פיט לצילומי הסרט שלה בקמבודיה, והחליטה לקעקע את גבה בשלושה קעקועים מטורפים על ידי נזיר תאילנדי, שבטוח היה נרגש מהמעמד המטורף. בכל זאת, לא כל יום יוצא לך להיצמד לגבה של אנג'י במשך שעות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
כל העסק הזה על הגב, וכלום לא יצא מזה. ג'ולי/ספלאש

ג'ולי, שכידוע מכוסה בקעקועים רבים על גופה בחרה בקעקוע שככל הנראה היה אמור לעשות קסם ולהדק את היחסים בינה לבין פיט - שעל פי הדיווחים היו כבר במשבר עמוק באותה התקופה, ולעזור להם להתאחד ולהתגבר על המכשולים.

אם חשבתם שזה רומנטי, עוד לא שמעתם כלום. לאחר שהכוכבת סבלה בשקט כשהתקעקעה על ידי מחט מיוחדת שבה משתמשים במזרח, פיט גם כן קעקע על בטנו, באותו היוד בו השתמשו על ג'ולי.

אז זהו, ששום קעקוע בעולם, נזיר או רב גדול בתורה, יצליח לאחד בין השניים, כך שעכשיו היא פשוט נתקעה עם עוד שלושה קשקושים על הגב. אולי בפעם הבאה טיפול זוגי? יותר קליל.


וואלה! סלבס לא מתקעקעת, זה אסור בתורה ומדובר בבחורה צנועה ושומרת מסורת.

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
תגידי מה זה הדבר הזה??? אנג'י והקעקוע/ספלאש
אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
אה גם אתה באת? בראד פיט/ספלאש
אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
פייר, רואים שכאב לך. אנג'י והנזיר/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully