וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המן הרשע! מי ניסה לערוף את ראשה של דנה פרידר?

11.3.2017 / 6:03

זה רק נראה נוצץ, כי בסופו של דבר הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. והפעם: המחשוף של גרינר, הקעקוע של נרקיס ונעמי קמפבל מכניסה משהו לפה. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל יהודה ושלומית קונים במכולת. בר עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל - גם הוא צריך לעבוד על המכשירים בחדר הכושר להשוויץ בשרירים. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת היפים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.


גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ - ליהיא גרינר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ליהיא גרינר/צילום מסך, אינסטגרם

צילי וגילי, סליחה, ליהיא גרינר וגיסתה שתחייה, אוהבות לעשות הכל במשותף. שופינג, בישולים לארוחת שבת, קריאת מגזינים, צפייה ב"האנטומיה של גריי", ביקורים בספא, מקרמה, החלפת טיפים בנושאי טיפוח ומתכונים דלי קלוריות והנה - נמצא עוד משהו שהן אוהבות לעשות יחד: להתאים בגדים חוסמי זיעה בצבע זרחני לקראת אימון כושר גופני מענג. #טווינזיז

רק נראה נוצץ - אסתי גינזבורג. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - אסתי גינזבורג/צילום מסך, אינסטגרם

חשבתם שהכוכבים בארצנו הקטנטונת הם קלאס? כי אסתי גינזבורג, סיון קליין והחברות הן הכי קרקס, שאוהבות לצלם תמונות עצמיות שובבות כשהן נפגשות לערב שכולו באווירת "סקס_אנד_דה_סיטי", גרסת שיפודי מלך הכבשים. גירל פאוור, כי פרנדשיפ אף פעם לא נגמרת.

רק נראה נוצץ - ליאור נרקיס. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - ליאור נרקיס/צילום מסך, אינסטגרם

חג שמח, ליאור נרקיס, אז החלטת לצבוע את החג הזה בדיו חדש #כתוב_בעור? לא ממש, בניגוד אליכם (אלה שמתהדרים בפרפר על העורף, ציור של פיה על הבטן התחתונה או קעקוע דרקון על הישבן) הזמיר המסלסל מתפאר בקעקועי תחפושת שלא נותרים על גופו עד לנצח נצחים.

רק נראה נוצץ - מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - מדונה/צילום מסך, אינסטגרם

אתם תיהנו ב#פארק_הירקון, ביער בן שמן, גן העצמאות או בסחנה שלכם. אבל מדונה כמו מדונה, תתגלגל בקלאס על הדשא של פארק בצבע ירוק עד שמוקם בבוורלי הילס, תוך כדי שהיא משוויצה בצמד התאומות שאימצה לאחרונה ממדינת מאלווי שבאפריקה. השמש? הולכת אחריה לכל מקום.

רק נראה נוצץ - נעמי קמפבל. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - נעמי קמפבל/צילום מסך, אינסטגרם

כנראה שהמשיח הגיע, הגיהינום קפא ושיערות צמחו לבני האנוש על כף היד - כי נעמי קמפבל. הדוגמנית. טופ מודל. מכניסה משהו לפיה. אוכל. מזון. ג'אנק. נקניקיה. בלחמנייה. כאחת האדם. נקניקיה. #אוהבת_נקניקיות. לפה. שלה. מה.

רק נראה נוצץ - דנה פרידר. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - דנה פרידר/צילום מסך, אינסטגרם

אזהרה: חג פורים הוא אולי חג גדול לילדים, אבל מתברר שמסוכן בעבור המבוגרים. רק תראו איך ברגע של שעשוע, הפיראט יוסף סוויד מנסה לכרות את ראשה של עמיתתו דנה פרידר (אסתר 2017), עוד לפני החתונה שלה. מה אתה חושב, המן הרשע שכמותך, שזה עוד פרק של "#משחקי_הכס"?

רק נראה נוצץ - עומר דרור. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ - עומר דרור/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: עומר דרור, עוד לא עברת את פורים, עוד לא חגת במחולות בפסח, עוד לא הנפת דגל ביום העצמאות או נפנפת על האש בחול המועד - וכבר אוסף קרשים לקראת חג המדורות? אל תישרף עכשיו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully