וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה תשבי חושפת פרטים על החתונה הבאה שלה

2.3.2017 / 17:00

היא ללא ספק אחת הנציגות הכי טובות שיש לישראל בעולם. כעת, בשיחה אישית, נועה תשבי מספרת על החיים בארצות הברית, על התעשייה בהוליווד ועל המשפחה המדהימה שלה. וואלה! סלבס מבייצת

מגד גוזני

נועה תשבי כבר מזמן לא רק שחקנית ישראלית שעושה תפקידים הוליוודים או זמרת לשעבר, תשבי היא גם מפיקה שסוגרת עסקאות גדולות בין חברות טלוויזיה, היא אמא במשרה מלאה, בת זוג, דוגמנית, וכן, גם שגרירה של ישראל בעולם, שלא לומר - השגרירה הטובה ביותר.


מה דעתכם על הריאיון? רכלו לנו בפייסבוק

נועה תשבי. מגד גוזני
שגרירה! נועה תשבי/מגד גוזני

רגע לפני שהיא מתעופפת חזרה לבן זוגה ולבייבי שלהם שמחכים בלוס אנג'לס, לאחר שהגיעה לארץ לצורך צילומי הקמפיין של המעצבת מיכל נגרין (לאחר הפסקה קצרה בין הצדדים) - מתיישבת תשבי על כיסא המרואיין ומשתפת את אדם סרור בכל השאלות שכולכם תמיד רציתם לדעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נועה תשבי. מגד גוזני
רוצה עוד ילדים/מגד גוזני

בראיון האינטימי, מספרת נועה על החיים מעבר לים ועל הקושי לתמרן בין היבשות, על הקריירה שהיא מפתחת במקביל גם בישראל וגם באל איי וכמובן, על הגרוש שלה, אנדרו ג'י ועל ההתמכרות שלו לאלכוהול.

נועה תשבי. מגד גוזני
תהיה חתונה. עם המראיין אדם סרור/מגד גוזני

אך לא רק, בהמשך הראיון מדברת השחקנית והדוגמנית על בן הזוג ההורס שלה, על האהבה הגדולה שלה לבן הקטן שלה ועל העובדה שהתעקשה לגדל אותו כיהודי. ולא, היא לא חוסכת בדבריה גם על הנשיא החדש של ארצות הברית, דונלד טראמפ.

נועה תשבי. מגד גוזני
נגד טראמפ. נועה תשבי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully