וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישבן הישראלי ששבר את האינטרנט

24.2.2017 / 0:01

המנחה הגאה שהציע נישואים לבן זוגו, הזמר המפורסם שפירק את הזוגיות שלו, הזמרת שנקלעה לקייט פייט עם כוכב הריאליטי, קלטת הסקס של כוכבת הריאליטי ששוב דלפה לרשת וכמובן, כוכב הריאליטי שחשף את ישבנו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה!

את המצעד פותחות חדשות טובות שמגיעות מכיוונו של האיש שבא לשפץ לכם, מושיק גלאמין, רק שהפעם הוא בא להציע לכם, או יותר נכון להציע לבן זוגו, ג'קי, להינשא לו. ההצעה המרגשת קרתה בעיר הכי דרומית בארץ, שם כרע מושיק ברך והציע נישואים.

מושיק גלאמין. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! מושיק וג'קי/צילום מסך, אינסטגרם

למקום הרביעי מגיע עוד זוג שהחליט לקחת את היחסים ביניהם צעד קדימה, או יותר נכון אחורה, כפי שפרסמה לראשונה וואלה! סלבס, סטטיק ובת הזוג שלו, נופר, החליטו להיפרד זאת לאחר זוגיות של שנה וחצי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטטיק. אינסטגרם, צילום מסך
בימים יפים יותר. סטטיק ונופר/צילום מסך, אינסטגרם

במקום השלישי נמצאים עוד שניים שכנראה לעולם לא ידברו יותר (לא שהם דיברו לפני), אני מדבר כמובן, על מירי מסיקה וקותי סבג. לאחר שהמסיקה פתחה פה על תרבות הריאליטי ואמרה שריאליטי זה דבר דוחה, החליט הקותימון לענות לה וכתב באינסטא "עוד אחת שלמדה ברימון וחיה בסרט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן! מירי וקותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממשיכים למקום השני, שם נמצא, איך לא, עוד זוג, שגם, כמה מפתיע, החליט לקחת את היחסים שלו צעד קדימה , אלא שהפעם במקום להתחתן או להתגרש הוא החליט לצלם סרטון סקס, כן כן, ברור שמדובר בקים קרדשיאן והאקס המיתולוגי, ריי ג'יי. אז לא, הם לא צילמו סרטון, אבל היי, אתם מסוגלים להגיד לא לקטעים חדשים שנשארו על רצפת העריכה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. קים וריי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הראשון נמצא מישהו שלמד דבר או שניים מהגברת קרדשיאן. אז חוץ מלהשתתף בתכנית ריאליטי, נראה שעמרי בן נתן החליט לשבור גם הוא את הרשת כשהצטלם בעירום מוחלט במהלך חופשת סקי. אז נכון, הוא לא צילם את הפרונט, אבל מה רע בשני פלחי ישבן חלקים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבר את האינטרנט. עמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully