וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת לא רוצה להתחתן? עידן רול מגיב

מאור בן הרוש

17.2.2017 / 6:01

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. איך יגיבו המפורסמים? ווהפעם הראל סקעת ועידן רול

אביב חופי

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם, אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת שמועות - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

הראל סקעת. ניר פקין
מה עם חתונה?/ניר פקין

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עידן רול, הראל סקעת. אור גפן,
חמודים. הראל ועידן/אור גפן

הפעם, וואלה! סלבס ניסתה להבין למה אחד הזוגות הכי יפים בתעשייה, הראל סקעת ועידן רול, לא ממסדים את היחסים ביניהם ומתחתנים? אז אחרי לא מעט בירורים, היו מספר אנשים שלרלרו באוזניה של וואלה! סלבס כי זה הסקעת שלא מעוניין בחתונה - האם זה נכון? תראו מה לעידן היה לומר בנושא כשהגיע לאירוע של "אינסטה ישראל".

הראל סקעת, עידן רול. שוקה כהן
בקרוב מתחת לחופה? עידן והראל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully